Bu sezon henüz galibiyeti olmayan Türk Telekom, Buducnost karşısında skoruyla 79-72 galip ayrıldı. Bu sezon oynadığı 5 resmi maçı da kaybeden Ankara temsilcisi iyi savunma yaptığı maçta Buducnost’u sadece 72 sayıda tutarak kazanmayı bildi.
Maça çok iyi başladık. Rakibin hücumdaki hatalarını sürekli doğru atışlarla cezalandırdık. Dış atış isabeti bulmamıza gerek bile kalmadan farkı çift hanelere çıkardık. İlk çeyreği 26-15 önde tamamladık.
İkinci çeyrekte Buducnost kendine geldi. Mays önderliğinde çok iyi hücum ettiler. Faul hakkımızın da erken dolmasıyla sürekli çizgiye geldiler. Devre sonunda 43-42 ile sadece 1 sayı öndeydik.
Üçüncü çeyrekte mücadele sürdü. Sürekli hücum faulleriyle duran oyunda organize hücumlar çok azdı. Sol dipten bulduğumuz üçlüklerle nefes aldık. Buducnost ise yine çizgiye giderek üretim sağladı. Son çeyreğe 59-59 skoruyla gidildi.
Son çeyreğe yine Buducnost iyi başladı. Faul hakkımızı yine erken doldurunca kolay sayılar yedik. Çizgiden yüzdeli atan Buducnost maçta ilk kez 5 sayı öne geçti. Üst üste iki üçlükle yeniden öne geçtik. Tam 3 dakika maçta sayı olmadı. Son 52 saniyeye giderken 73-70 öndeydik. İki kez üçlük deneyen Buducnost isabete çeviremeyince Berkan’ın turnikesiyle maçı kopardık. Karşılaşmadan 79-72 galip ayrıldık.



