Anadolu Efes Başladı, Real Madrid Biitirdi

- Reklam-

İSTATİSTİK

Anadolu Efes, Real Madrid deplasmanında başladığı gibi bitiremedi ve 82-71 kaybederek çift maç haftasını iki yenilgiyle kapattı. Bu sezon sahasında sadece Panathinaikos’a mağlup olan Real Madrid ilk dört şansını güçlendirdi.

Anadolu Efes’te DJ Dozier 11, Jordan Loyd, Barcelona’da Trey Lyles 14, Gabriel Deck 11, Mario Hezonja 12, Facundo Campazzo ve Walter Tavares 10’ar sayı ile oynadı.

Anadolu Efes harika başladı, Real Madrid ilk sayısını 4 dakika 48 saniye sonra bulana kadar skoru 12-0’a getirdi. Bu bölümde tek olumsuz gelişme Vincent Poirier’in 2 faul almasıydı. Periyodun ikinci bölümünde Efes, Real Madrid’in sertleşen savunmasına karşı zorlandı ancak Kai Jones’un savunma performansı ile farkı korudu: 21-11.

Anadolu Efes’in top kayıplarına karşın, hücum ribaundları ile top sayısını artıran Real Madrid 23-5’lik seriyle ikinci çeyreğin 7. dakikasında 34-26 öne geçti. Anadolu Efes potasındaki 26 ribaundun 13’ünü alan Real Madrid devreyi 42-33 önde tamamladı.

Real Madrid üçüncü çeyreği başında üstünlüğünü sürdürdü, 6. dakikayı 54-43 ile döndü. Periyod onunda Anadolu Efes farkı 7 sayıya (60-53) çekti.

Dördüncü periyodun başında skor 60-55 olduktan sonra Saben Lee sakatlanıp soyunma odasına gitti. 7 dakika kala Rolands Smits ile Efes tek topa kadar yaklaştı: 65-62. Real Madrid karşılaşmayı 82-71 kazandı.

- Reklam-

2 YORUMLAR

  1. Efes’de 5 yabancı toplam 15 sayı, içlerinden Babb 31 dakikada sadece 3 sayı atabilmiş !
    Türklerden Ercan ve Şehmus oynamışlar gerisi kadroda yok. Bazen kötü bir olay iyi bir şeye sebep olabilir, Türk oyuncular Efes’in bu kötü sezonunda oynatılıp daha da tecrübe sahibi olabilirlerdi ama yapılmadı. Yabancılar oynadı da ne oldu Efes 50. yılında eurolig’de sonlarda kaldı, lig bitti bitiyor ama hala Türk oyuncular kadroya alınmıyor, oynatılmıyor !

  2. Ne zaman Ercan ve Porier’i(Ki Jones idare etti) faul sebebiyle oyundan çıktı darmadağın oldu Efes… Smits 3 top kaybı ve Lyles’ı maça sokarak Reali kendine getirdi… Sonra ikinci yarı yeniden toparladı Efes ama bu kez Osmani’yi geç aldı, Porier’i ise nedense hiç oyuna sokmadı ve fark yeniden açıldı.Bu sekans Laso’ya yazar… Artı Şehmus niye ikinci yarı oyuna giriyor devamlı!!! Babuş çok sevsem de coktaaaan kadro dışı kalıp takıma mesaj verilmesi gerekirken hala oyuna giriyor bir tane üçlük sokacak deyu… Hala gelecek düşünülmüyor wallahi delirecez cümleten… Maç kaybederken birşey kazanmak lazım ama hala yok!!!

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Sosyal Medya

33,250TakipçilerTakip Et
38,158TakipçilerTakip Et
65,321AboneAbone Ol

En Son Haberler