- Reklam-
Panathinaikos Koçu Ergin Ataman, Fenerbahçe BEKO yenilgisinden sonra basın toplantısına katılmadı.
Ergin Ataman, tansiyon problemi nedeniyle kendisini iyi hissetmediği için basın toplantısına girmedi, asistanlarından Christos Serelis medyanın karşısına çıktı.
- Reklam-




Ataman büyük baskı altında, 20.000 seyircisi önünde bir Türk takımına ve ezeli rakibine, yenilince psikopat başkanından fırçayı yemiş gerilmiştir, ondandır. Geçmiş olsun.
Fenerbahçe adamı hasta eder,geçmiş olsun.
Dönsün gelsin memleketine
Tansiyonu çıkmamıştır, son saniye basketiyle evinde yenilince röportajdan kaçmıştır, sever böyle şeyleri, yıllar evvel Tofaş’a elenince de kaçmıştı…
Ergin Hocam gel dön ülkene.
Ülkemize ve ulusumuza her türlü küfrü, saygısızlığı, saldırganlığı yapıyorlar. Sen halâ onların başarısı ve sevinci için mücadele veriyorsun. Değmez gerçekten.
Sana takım mı yok… Avrupa’da, dünyada pek çok üst düzey takımda iş yapabilirsin.
Sen milli takımımızın koçusun; Onların aleyhimize yaptıklarını görmezden gelmeye devam etme artık.
Ne gelecek yaa bırakın şunu. Basketbol sahasına yakışmayan biri. Zaten taş devrinden kalan saçma sapan sözde motivasyon şekillerinin de bi karşılığı kalmadı oyuncularda. Ayrıca Taraftarların bunun sacmalıklarına ihtiyacı yok . Hakettigi görkemli kovuluşunun ardından artık gitsin milyonlarını yesin uzakta.
Ergin hoca basketbolda gururumuzdur,euroligin tek Türk koçudur,Fenerbahçe basketboldaki gururumuzdur,avrupanın elit liginin lideridir,boldwinin maccabiden gelen pana sıkıntıları dışında biz Türkler için gurur duyduğumuz bir maçtı bence,Ergin Hocaya başşsağlığı ve geçmiş olsun dileklerimi sunuyorum !
Ergin Ataman’ın taktik sepetinde sınırlı sayıda taktik var.
1. Piyasada ne kadar iyi ve pahalı basketbolcu varsa, takımın iflas etmesi pahasına hepsine sahip ol!
2. Hepsinin her maçta maksimum düzeyde iyi olmalarını umut et!
3. İyi değillerse kavga çıkar, kendini ihraç ettir ve motive olmalarını iyi oynamaya başlamalarını umut et!
4. Bu da mı olmadı? Basın toplantısında hepsine hakaret et, taraftarın önüne at, motive olmalarını ve sonraki maçta iyi olmalarını umut et!
5. Bunların (iyi ve pahalı basketbolculara sahip olmak dışında, çünkü son transferle birlikte 2024-2025 sezonunun ilk beşine seçilen üç basketbolcuya sahip oldu) hiçbiri gerçekleşmediğinde de tansiyon problemlerin nedeniyle basın toplantısından kaç, bir galibiyet alıncaya kadar ortalıkta görünme!
6. Takım bu koşullarda bir kupa kazanırsa, her mağlubiyetten sonra o kupayı göster ve “bunu ben kazandım” de!
Başkanın tükürüğü ile iyice motive olan Ergin Ataman, son transfer ile yeni bir şans elde etmiş görünüyor. Bu transfer sayesinde Atina’da dörtlü finalde yeni bir kupa kazanma olasılığı epey yükseldi.
Fakat bu kupanın içi epey tükürük (western filmlerindeki tükürük kovası gibi…) doldu, gurur duyulamayacak bir kupa olacak. Yine de bu kupayla övünecekler olacaktır. 1. Başkan (haklı olarak, çünkü gerçekte o kazanmış olacak), 2. Taraftar (haklı olarak onlar nasıl kazanıldığını umursamayacaklardır) 3. Ergin Ataman, 4. Cedi Osman, 5. GS futbol takımı menşeli Çakma (basketbol) Efes taraftarları.
Maçtan 2 gün önce annesini kaybeden ve bu maça çıkan Ergin Ataman’a, kuyruk acısı olanların maçı bahane edip saldırması hiç normal değil! Kendi nefretinizde boğulun…
Onlar (seninkiler) bize lafla veya fiziken saldırınca mı “normal” ? Ucuz duygu sömürüsü üzerinden hamaset kasma. Buradaki herkesin büyükleri, yeni ölmüşleri, hastası, kemoterapilisi, sakatı, yatalağı, otistiği, oğlu kızı kızanı binbir türlü derdi de var, mutlulukları da var, hepsi özeldir, o zaman kimse bir şey yazmasın ya da herkes her gün başsağlığı veya doğum günü kutlaması yazsın, wappsap grupları gibi. Sitenin, antrenörün acı gününü haber yapması doğal. Sana ne ? Bana ne ? Milli yas mı tutacağız, bayrak mı indireceğiz Suudi Kralına indirdikleri gibi ? Maça çıkıyor, hayat sürüyor. Kuyruk acılı saldırganlar da – senin gibi, veya maçtan sonra el sıkıp demeç vermek yerine bir sürü eziklik, horozluk, artislik yapıp arazi olanlar gibi – hâla boğulmamak için debeleniyor.