Efes Fenere “Light” Geldi!

- Reklam-

İSTATİSTİK

Fenerbahçe evindeki Türk derbisinde güle oynaya 79-62 kazandı. Bayern’in Hapoel’i yenmesiyle Fenerbahçe haftayı tek başına lider bitirdi.

Maçın ilk anından son anına kadar keyifle oynayan Fenerbahçe hemen her oyuncusunu kullanıp sezonun en rahat galibiyetlerinden birini aldı. Üst üste 9. yenilgisini alan Efes adına olumlu şeyler, Türk oyuncuların oynadığı süreler ve aldıkları rol olurken sahada tek kelimeyle “dağınık” bir takım vardı. Fenerbahçe tarafında ise kullanılabilecek tüm oyuncuların kullanıldığı çok keyifli bir basketbol gecesi oldu.

Maça rakibini durdurarak başlayan Fenerbahçe kendi de pek hücum edemeyince ilk 6 dakika 7-6 geçildi. Bu dakikadan sonra adeta alev alan Fenerbahçe 18-2’lik seri ile maçı burada bitirdi. İlk çeyrek sonunda 25-8 Fenerbahçe üstünlüğü bulunuyordu.

İkinci çeyrekte Şehmus ve Erkan ile enerji devşiren Efes biraz toparlansa da açılan fark oyunun kontrolünün Fenerbahçede kalmasını sağladı. Skor çok düşük kalırken fark sabit kaldı. Devre arasına Fenerbahçe 39-25 üstün gitti.

Üçüncü çeyrekte takımından bir hareketlilik bekleyen Efesliler buna yine kavuşamadı. Hücumda çarkların bir türlü dönmediği Efes ne potaya gidebildi ne organize basketler bulabildi. Fenerbahçe ise rölantide gidip yine 22 sayı üretti. Son çeyreğe gidilirken Fenerbahçe 61-39 öndeydi.

Son çeyrekte Saben Lee bir şeyler denerken koç Jasikevicius savunmadaki gevşeklikten memnun olmayıp farka rağmen molalar alıp takımını uyardı. Kalan sürede Efes’in çabaları sadece skoru belirledi. Karşılaşmadan Fenerbahçe 79-62 galip ayrıldı.

Efes Fenere "Light" Geldi!

- Reklam-

18 YORUMLAR

  1. Göz ucuyla,yarım yamalak izlediğim bir maç oldu. Efes için üzgünüm, daha önce farklı yorumcuların da yazdığı gibi Euroleague’in kalan maçlarında Karatasu , David Mutaf, Erkan Yılmaz gibi oyuncuların oynatılmasıyla kötü geçen bu sezonu geleceğe yönelik olumlu olarak değerlendirebilirler belki…

  2. Fb zorlanmadan kazandı, biraz sıkı savunma yapsalardı Efes 50 sayı bile atamazdı. Efes bu gidişle 50. yılında euroligi sonuncu olarak bitirir, en iyi koç ve menajer de gelse nafile ama önce başkan bırakmalı sonra bir an evvel yeniden yapılanmaya gidilmeli. Motivasyonu bitik, 2. sınıf oyuncularla ligde de başarılı olmaları çok zor.

      • Olmayan aklınla saçma sapan ahkam kesme, başkan bırakmalı sözünü anlayamayan basketbol maçı izlemesin, burada yorum da yapmasın gitsin gündüz programları izlesin, zekası ve kalitesi anca ona yeter zira…

      • Uygar toplumlarda değil kulüp sahibi, fabrikanın ya da şirketler topluluğunun sahibi yönetimleri müdürlere, teknokratlara profosyonel ve givenilen işbilir CEO’lara bilmemnelere terk eder, belli bi yaştan sonra kendisini de konuya ilgisi-sevgisi ya da yeteneği olmayan kızını kızanını da işe zorlamaz, çekilir kenara, keyfine bakar ömrünün son deminde. Asıl sen bu konuda bilgi sahibi ol.

  3. Efes baya kepaze durumda. Rezil basketbol oynuyorlar , maclarin kalitesinide kendi rezil seviyelerine çekiyorlar. Göz kanatıyor maçları. Fenerbahce rölantide oynadi bütün maçı. Efeste weiler Babbın , Fenerbahcede Bacotın direkt gönderilmesi lazım.

  4. Cok ama cok sevdigim, yasayan efsane AC/DC’nin “T.N.T” diye bir sarkisi vardir, sozlerinde der ki:
    Cause I’m T.N.T., I’m dynamite…
    Cunku ben T.N.T’yim (patlayici), Dinamitim…
    Degistiriyorum…
    Cause I’m T.H.T., I’m dynamite…
    Cunku ben Taylon Horton Tucker’im, Dinamitim…
    Nokta!!!

  5. Aynı anda bir diğer Türk derbisi CEV şampiyonlar liginde GS HDI Sigorta ile Halkbank arasındaydı, gözümü oradan alıp da euroleague maçını izleyemedim çünkü nasıl biteceği belli olmayan, gerçek derby ve asıl çekişme Altunizade’deki maçtaydı. Bugün BSL’de bile olmayan Daçka bile euroleague’deyken FB ve Efes’e karşı hiç bu Efes’in durumuna düşmemişti, maçlar hep çekişmeli olmuştu, gerçek “derby” yani.

  6. Birileri hele yunan takımının başarısına sevinen, Fb kıskançlık ve hasetliğinden ne yazacaklarını şaşıran mikser şeyhlerinin yağcı mürid tayfası efessaraykoslular yorum yapmamış hayret, oysa Fb yenilseydi hemen akbaba hesabı damlarlardı.

  7. Maça bilet aldım, ama hemen öncesinde tatsız bir haber alıp, stadın kapısında maça girmemeye karar verdim. Sonuçta lig sonuncusuyla oynuyoruz, daha önemli işlerimiz var

  8. Maçın hatta iki takım için sezonun özeti bence yayındaki şu anekdottu; Melli’nin Efes’e karşı 30. maçı… Ben anekdotun devamını getireyim ki anlamı olsun; Melli’nin kariyerindeki en rahat Efes maçıydı!!! Düşünün belki de Efes’in en büyük başarılarını rakip olarak kariyerinde yaşayan belki bu yüzden hep potansiyelinin altında performans gösteren Melli bugün emin olun hazırlık maçı varmış gibi maça çıktı, maçta zaten hazırlık maçı kıvamındaydı!!! Açıyı değiştirelim; EFES VE “AMA”LAR…. Eyvallah Mutaf ile maça başlamış olması çok iyi(1 aydır yazıyorum) AMA bu sakatlıklardan dolayı sanki!!! Eyvallah hata yapsa da Mutaf ile devam ediyorsun maçta AMA sakatlığı yoksa Osmani’yi 6.dakika -gerçekten iyi oynamadı- oyundan alıp bir daha oyuna almamak NEDİR? Osmani maçı -1 fark ile kaparken, yerine giren Smits takımın en kötüsü olarak -24 olarak bitirdi!!! Eyvallah Mutaf ile başlayıp artık geleceği düşünüyorum görüntüsü veriyorsun AMA dün takımın en iyisi Şehmus niye oyuna 17. dakika girebiliyor -ki S.Lee geldiğinden beri sakatlık yoksa kadroya giremiyor!!! Başka açı GİTTİKÇE MİLANO’YA BENZETEN EFES… Dün maçta, 6.dakikada Osmani çıkınca, FB de moladan 4 kısa ile döndü, Porier ısrarla Metecan ve Jantunen’i gosterip nasıl eşleşeceğiz diye sordu?!? İlk olarak bunu sorması rezillik demek ki maç öncesi hazırlık yapılmamış ki FB sezon başından beri 4 kısa oynuyor!!!!!!?!????!????!? Neyse kenar uyandı birşeyler söyledi ama o moladan sonra Biberoviç devamlı Porier ile eşleştip parkta atar gibi üçlük attı hatta Porier sinirlendi kısalara kızdı, en son oyundan alınıp (fark 15 olunca anladı eşleşme problemi olduğunu kenar) çıkınca da epey söylendi. Daha kötüsü ikinci yarı yine aynısı oldu hatta Şehmus ‘u fırçaladı bu kez Porier!!! Bu anlattığım bölüm en tehlikelisi… Milano’da,Virtus’ta izledik bu sahneleri yıllardır, oyuncuların artık vurdumduymaz olması, birbirini suçlaması ve potansiyellerinin çok çok altında kalmaları bknz Fb’deki Hall!!! Efes resmen oyuncuları da sıradanlaştırıyor Babb, Cordinier ve Dozier sezon başına göre felaket, hadi Porier’e sakatlıktan döndü diyeyim!!! O yüzden yine yeniden aynı şeyleri diyerek ama biraz süsleyip kapatıyorum yazıyı; EFES Sırp , Hırvat çeteleri sayesinde dibe vurmuş, kurtarıcı olarak Ataman’ın tekrar geldiği dönemde yine Euroleague’de sonuncuydu… Ama boşuna büyük koç demiyoruz bir hedef koydu Türkiye kupası!!! Ve sürpriz bir şekilde kazandı.O takımın yeniden winner olacağını gösterdi ve o kadrodan Doğuş,Dunston ve Simon’u kazandı. Hatta Atamanfobikler’e bir not Dragiç sakatlanmasa Türkiye kupasında o da bir sonraki sezon kalacaktı!!! Yani bir planlama yaptı bir hedef koydu. Ama bunu yapacak şuan tek kişi yok!!! Ismail kendi bilmiyor kalacak mı gidecek mi? Babuş hala diyordur yav bunlar beni niye kadro dışı bırakmadı, Şu garip fizikli ABD’li diyordur niye hala yollanmadım!!! Hele kenar yönetim onlar bile bilmiyorlar hala hiç maç önü hazırlık yapmıyoruz niye yıllardır buradayız!!! Gelecek Osmani-Sehmus-Mutaf-Dessert(bugün yine iyiydi) ve uzun süreli sözleşme yapılan Cordinier -Babb ve Dozier’dir… Bu oyuncular ile bir gelecek planlayan bir zihin gereklidir Efes’e… FB ise tebrikler hakettikleri liderliği aldılar, sanırım 5 haftalık zor fikstüre giriyorlar burayı da atlatırlarsa kimsenin istemediği birincilik onların iyice tekeline girecek… Hayırlısı…

  9. Eğer bu maçın ilk çeyreğinden sonra da bu takımı kuran adam kovulmuyorsa, kesinlikle Efes’in ya bu vatandaşla ya da Euroleague’le karanlık bir ilişkisi olduğunu düşüneceğim artık. Sanırım Tuncay Bey bir bedel ödüyor ve 50. sezonunda rezil ediliyor. Biz de taraftar olarak buna mecbur bırakılıyoruz. Evet, komplo teorisi ama durum bu.

  10. Basketbolu bir arac olarak kullanip hedefi asla yakinina bile yaklasamayacagi Fenerbahce’ye hakaret olan meczuplar kralı holigan zuhur eylemis. Anlasiliyor ki yedigi azarlar ona yetmemis, buyuk bir zevkle… Son olarak neler demisti hatirlayalim; Baskanimiz “torbaci”, kaptanimiz Melih alkolik!!! ve futbolcumuz Mert Hakan sahte bahisciydi… Ama gercekler o kadar farkliydi ki: Bunlari soyledikten sonra malum kulubun iki eski baskan yardimcisi da tutuklandi, biri hala kara para aklamaktan iceride, eski ceo’lari teror tarikatiyla isbirligi yapmaktan saglik sorunu nedeniyle adli kontrolla serbest birakildi, yoksa o da tutukluydu. Eski oyuncusu umit karan “uyusturucu yaymak ve ozendirmek suclarindan” iceride, ikinci baskanlari yasa disi bahis sitesi reklamini yapmaktan 10 ay hapis ve ibretlik!!! 2000 TL. para cezasina carptirildi (malum kulup neden cezasiz hukukcular dahil kimse bilmiyor, o sahtekarlik mahallesinin takimi adina mi yapilmisti?) futbolculari metehan hala bahisten iceride… Peki Fenerbahce’ye ne oldu? Mali acidan ozgurlugune kavustu, Atasehir ihalesiyle kasasina tam 215.000.000 euro ekledi. Basketbol sorumlusu Ciritci ise en buyuk mujdeyi verdi: “Bu sene basketbol subemiz tapi oldu, seneye kar edecegiz.” Boylece Turk basketbolunun en buyuk devrimi gerceklesmis oluyor. Ulker seneye ana sponsor olacak, gercek pastanin uzerine gercek kiraz yani. Sezon oncesi efes’in basindaki gibilerden playstation yorumcularinin altinci, yedinci favori gosterdikleri Fenerbahce Beko su anda lider. Ama gordugu ve yasanan olgularla fikir uretme yetisine sahip olamayan hayalleri gercek sanan palavraci acuz butun avrupa SARAS’in Basketbol devrimini konusurken, tam 25 milyon euro fazla butcesiyle, nunn varken sahin, o yokken devekusu olup gelene gidene yenilip mabadini yerden kaldiramayan bir kocu hala bize kakalamaya calisiyor. Yanlislikla nunn sezonu kapatirsa istifasi cebinde… Calistirdigi butun takimlara basari kadar felaketleri de beraberinde getirmis, gs, bjk, siena, efes gibi kuluplerde ve Milli Takimda arkasindan kaldirilamayacak enkazlar birakmis, Deron Williams’li kadroyla adi sani dahi hatirlanmayan belcika takimina elenmeyi basarmis bir adamin reklamini yapmaya doyamiyor ve her soyledikce aslinda inanmadigi bu fikre ittire kaktira kendini inandirmaya calisiyor! Yalana da doyamiyor haspa! Kimse birinci olmayi istemiyormus!!! Zavalliliga gel zavalliliga!!! Terliksi hayvan kadar beyniyle Fenerbahce’yi kucultecek ya!!! Bak meczup: senin zavalli kelimelerin bile seni kurtaramayacak. Saras ve THT ile “SILINDIR” gibi geliyoruz, seni ve senin gibi mikroplari EZIP GECECEGIZ… HAZIRLAN!!! KOTULUK EKTIN KOTULUGUN KRALINI BICECEKSIN, HEM DE EN KALLAVISINDEN… DEFOL, BASKETBOLUMUZU RAHAT BIRAK!!!

    • Artik zavallinin kelimeleri de tukenmis, bitkisel hayattan inlemeler geliyor. Icinde yasadigi pislikten toksik zehirlenmeye ugradigi acik ama bilmiyor ki bunlar iyi gunleri, “winter is coming” ezilmisler sahi, hem de en beterinden..

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Sosyal Medya

33,250TakipçilerTakip Et
38,158TakipçilerTakip Et
65,321AboneAbone Ol

En Son Haberler