Panathinaikos Koçu Ergin Ataman, Olympiacos’a kaybettikleri maçtan sonra yayıncı kuruluşa konuştu.
“Öncelikle Vezenkov’u tebrik etmek istiyorum, gerçek bir dört numara olduğunu gösterdi. Bizse ne yazık ki dört numarasız oynadık. Hernangomez ve Mitoglou’nun her derbide olduğu gibi 0 sayısı var. Vezenkov ise 24 sayı attı, sorumluluk aldı. Onu tebrik ederim.
Hakemleri de tebrik ederim. Ne zaman buraya gelseler ‘en iyisi’ olduklarını göstermek istiyorlar. Bence EuroLeague finalini yönetmeyi hak ediyorlar, kesin finali de yönetirler. Bir derbi maçında deplasman takımı, 28 serbest atış kullanıyor. Bizse sadece 18 serbest atış kullandık. Dolayısıyla onları tebrik ederim. Tabii bu dediklerim için EuroLeague bana ceza verecek ama sorun yok. Bu üç hakemi tebrik ederim. Bugün EuroLeague finalini hak ettiklerini gösterdiler, oyuna hiçbir etkileri olmadı.
Kendrick Nunn iyi oynadı ama Olympiacos’u sadece Kendrick Nunn ile yenemezsiniz. Başkalarının da devreye girmesi lazımdı.”




Hâlâ konusuyor, hâlâ konusuyor….Nunn olmasa sağlam fark yiyecektin ama sen hâlâ hakem hâlâ mazeret peşindesin.Tek nunn le maç kazanmaya çalışıp sonra da çıkıp tek nunn ile kazanamayiz demek de sana yakisirdi ancak..Elinde Euroleague in en iyi kadrosu var , dilinde hâlâ mazeret var .Maçı sen kaybettin nokta.
Hocam verdiğin demece şaşırdık mı ? Hayır !
Klasik bir Ataman demeci. Yakışmıyor ama Ergin hocanın da tarzı böyle maalesef.
Bay Gergin bir yenilgiden sonrada oyuncuları,hakemleri,seyirciyi suçlamayı bırak da Euroleague’in en büyük bütçeli takımınında neyi yanlış yaptığını bul.Larkin,Micic ve Nunn gibi topu eline verdiğin kısalar günündeyse kazanan değilse hep kaybeden taraftasın.
Allahin sopasi gercekten yok! Sen gel Istanbul’da hakem karariyla mac kazan, milliyetcilik abidesi!!! fanatik evinde Ercan Osmani’yi pana’ya, yunana transfer etsin… Siradan bir hakem uclusuyle su an Saras pana’yi her mac 15-20ye yatirir. Diyelim ki hernangomez ve mitoglou kotu, eeeee sen necisin? Senin katkin ne? Dun gece Saras Wikbekin, Tucker, Hall, Bacot yok yada yok gibiyken takim cosuyor, senin eksigin ne? Sen de yap. Oyunun neresine dokunuyorsun, hic bir yerine, el insaf, hakem dudugu suclu, lan dudukcu; Gel bir Fener maci izleyelim de sana hakem neymis gosterelim…Ayip, ayip…
İyi olunca senden kötü olunca başkasından. Oyuncular, hakemler kötü ama sen değilsin öyle mi? Senin takımın rakipten daha fazla faul atıp maç kazansa ne diyecektin? Şans ve kaliteli oyuncularla kariyer yapabildin be !
Bayılıyorum bu İçimizdeki Türkiyelilere!!!Yazın kazanılan Avrupa ikinciliğinin kuyruk acısı geçmemiş…Son yıllarda fanatik Olympiyakoslulardı bu yazda komple Yunan olmuşlar. Türk düşmanı ataları gibi Antetokounmpo . Osmani tarafından denize dökülürken nasıl kahroldularsa şimdi Olympiyakos ile teselli bulmuşlar…
Mesele, Pana vs Oly tartışması değil ki. Hatta Pana kazansın, en azından 3 kişi ülkemizi temsil ediyor.
Mesele üslup meselesi. Ergin hoca dediklerinde haklı olabilir ama medya önünde suçlayıcı tarzda konuşması yakışmıyor.