Fenerbahçe İyi Olmadığı Günde Dahi Kazandı

- Reklam-

İSTATİSTİK

Fenerbahçe BEKO büyük bölümünü geride oynadığı, 14 sayıya kadar geri düştüğü, standartlarının altında kaldığı iyi olmayan gününde Paris’i deplasmanda 92-90 yendi. Bu sonuçla Paris karşısında bugüne kadar oynadığı 6 maçı da kazanan Fenerbahçe en yakın rakibiyle 2 galibiyet farkını korudu.

En iyi gününde olmasa da mücadeleden ödün vermeyen Fenerbahçe’de sonucu belirleyen isim ilk yarıda skor üretemeyip maçı 19 sayıyla tamamlayan Tarık Biberovic oldu. Wade Baldwin 14 sayı, 4 ribaund, 6 asist, Brandon Boston 11 sayı, 4 ribaund, Talen Horton Tucker 13 sayı, 3 ribaund, 8 asist, Metecan Birsen 8 sayı, 4 ribaund üretti.

Paris ön sahaya çabuk geçip top kullanırken, Fenerbahçe set hücumlarında Nicolo Melli ile skor buldu ve 5. dakika ev sahibinin 12-9 üstünlüğü ile geçildi. Fenerbahçe sürekli oyuncu değiştirerek Paris’in ritm bulmasını önlemeye çalıştı. İlk periyod 23-21 Paris üstünlüğü ile sona erdi.

Fenerbahçe, ikinci çeyreğin ilk dakikasında Metecan Birsen ile skoru 25-23 lehine çevirdi, seriyi 10-3’e getirince (31-26) Paris 4 dakika dolmadan molaya gitti. Paris moladan 10-4 ile döndü ve 36-35 öne geçti, devreyi de 45-40 önde bitirdi. İlk yarıda Fenerbahçe 3/12 ile üçlük kullandı, Tucker 2 sayı attı, Biberovic 4 denemeden de isabet bulamadı ve en skorer isin Wade Baldwin oldu. 8/16 üçlük isabeti bulan Pariste Nadir Hifi 17 sayıyla oynadı.

Fenerbahçe üçüncü çeyreğe kötü hücumlarla başladı ve 4. dakikada fark 12 sayıya (55-43) çıktı. Düşük tempolu hücumlardan sonuç alamayan ve geri koşma sorunu yaşayan Fenerbahçe 7. dakikada farkı 16 sayıya (65-59) çıkmasını önleyemedi. Periyod sonunda fark 6 sayıya (68-62) geriledi.

İlk yarıyı etkisiz oynayan Tarık Biberovic geç de olsa ısınmaya başladı, bitime 8 dakika kala farkı 2 sayıya (72-70) çekti. 7 dakika kala tarık Biberovic çizgiden Fenerbahçe’yi 74-72 öne geçirdi. 5:11 kala Tucker tepeden üçlüğü buldu: 79-77. Paris 3 dakika kala skoru 82-80 lehine çevirdi, 1:15 kala Nando De colo köşeden üçlüğü buldu: 86-83 Fenerbahçe. Fark 4 sayıya çıktktan sonra Nadir Hifi 24 saniye kala çembere gitti: 87-85. Wade Baldwin 19 saniye kala serbest atışları kaçırmadı: 89-85. Skor 89-87 iken Tucker serbest atışları 2/2 ile kullandı: 91-87. Nadir Hifi 5.3 saniye kala çok dengesiz üçlüğüsayıya çevirdi: 91-90. Fenerbahçe ön sahadan topu oyuna sokmak isterkez az kalsın kaptırıyordu, 06 saniye kala Tucker serbest atışları 1/2n ile attı ve Fenerbahçe 92-90 kazandı.

GÜNÜN DİĞER SONUÇLARI
Dubai-Real Madrid: 93-65
Hapoel Tel Aviv-Valencia: 99-104
Partizan-Panathinaşkos: 78-62
Bayern Münih-Monaco: 91-82

Fenerbahçe İyi Olmadığı Günde Dahi Kazandı

- Reklam-

12 YORUMLAR

  1. BASKETBOL 40 DAKIKA OYNANAN VE SONUNDA FENERBAHCE’NIN KAZANDIGI BIR OYUNDUR…
    GURUR, ONUR GIBI LAFLAR YETERSIZ KALIYOR. BU GECE OLMAZ DIYORUZ OLUYOR, YOK ARTIK DIYORUZ VAR OLUYOR. BU TAKIMI BIR SPORSEVER VE BASKETBOLSEVER OLARAK NASIL OVECEGIMI BILEMIYORUM. BIZE BU GUNLERI YASATAN, BU TAKIMI KURAN, SARAS’I BIR PARCAMIZ YAPAN, 500.000.000 EURO BORCLA ADIGI KULUBU SIFIR BORCLA TESLIM EDEN “YALI COCUGU” SEVGILI ESKI BASKANIMIZ ALI KOC’A MINNET VE TESEKKURLERIMI ILETIYORUM. DUNYANIN EN BUYUK SPOR KULUBUNU VE KADIKOY’UN BOGALARINI TUM YUREGIMLE KUTLUYORUM. SEVDIK SENI HERSEYDEN COK FENERBAHCE, BIZE BU YOLDA GERI DONUS YOK. YUREGI YETEN HERKESI PARKELERE BEKLIYORUZ.

  2. Metecan Birsen’in 18:17 dk., Onuralp Bitim’in de 15:32 dk. süre alması oldukça değerliydi. Saras’ın tüm oyunculardan bir şekilde yararlanabilmesi takdire şayan.

  3. Šarūnas Jasikevičius…
    Itiraf ediyorum, barca husrani sonrasi Fenerbahce’ye geldiginde eyvah dedim, acaba bir enkaz mi geldi. Ama o basketbola olan askiyla henuz 1 antremanla takiminin basinda maca cikti. Sadece sahaya bakti, ne olacagi belli olmayan bir takimi aldi ve onu F4’a tasidi. Gecen yil en dusuk butcesiyle kupayi kaldirdi. Hem de Efe Aydan’in takim arkadasi McCollum ile!!! Bu sezonun basinda iki temel tasini kaybetti. Gitti bir gariban ordusuna, euroleague caylaklar karmasina, bilinmeyene yatirim yapti. Playstation imparatorlugu hemen kukredi: Acaba playoff yapar mi? dedi. Acin bakin, hicbiri playoff icin bile bu takima sans vermedi. Brandon Boston ve Tucker ne zaman ulkelerine donerler diye birbirleriyle iddialastilar. Bango var dedi Bango gitti, Wilbekin dondu dedi Wilbekin gitti. Herkes sakatliklardan nasibini aldi. Lig sonuncusu, misafir takim demeden alcak euroleague her mac onu 5’e 8 oynatti. Barca macinda kurallar bile cignendi, “serbest dayak” taktigine kimse ses cikarmadi. Ama o ne sakatlardan bahsetti ve alcak hakemler icin de “Gecen sezon sampiyon oldugumuzda yine bu hakemler vardi” dedi. Hepimizi tam guzelce ciyaklayacakken susturdu. Ortalik sahte ve omurgasiz, ittirme kaktirma, medya torpillisi bence cogu palavra kocla kaynarken o kuzey yildizi gibi parladi. En begenmezleri bile teker teker susturdu. Kisisel olarak Fenerbahce disinda en sevdigim takim barca; zira onlar bize Šaras’i hediye etti diye dusunuyorum. Bir lafimiz var; Ev alma komsu al diye. Degistiriyorum, oyuncu alma Šaras’i al! O bir tarih yaziyor, sonu ne olursa olsun inanilmaz bir hikaye yaziyor, her yonuyle BOYLE BIR ADAM’A SAHIP OLDUGUMUZ ICIN GURUR DUYUYORUM. ONU BURAYA GETIRENLERIN TUTTUGU ALTIN OLSUN, GUNES TANRILARI HEP YAR VE YANDASLARI OLSUN.
    ŠARAS, SENİ COK AMA COK SEVİYORUZ.
    ŠARAS, MĒS TEVI TIK, TIK ĻOTI MĪLAM.

  4. Fenerbahce’nin ilk euroleague sampiyonlugundan baslayarak hala zaman zaman devam eden bir konu var; Turk Oyuncu Sorunsali…
    Dun gece Fenerbahce cok zor paris deplasmanindan alninin akiyla cikarken uc Turk Oyuncusu; Metecan Birsen, Onuralp Bitim ve Tarik Biberovic sirasiyla 18.17, 15.32 ve 23.56 dakika sahada kaldilar. Toplam olarak: 30 sayi, 9 rebound, 2 asist urettiler. Metecan ile ayni pozisyonda oynayan Mika Jantunen ise 12.50 dakika sahada kalip 0 sayi, 0 asist ve 3 rebound ile katki yapti!!! Oyle “garbage time”da falan da degil, toplarin el yaktigi anlarda parkedeydiler, takimin yukunun ucte birini sirtladilar. Daha bir hafta once bu site ligimizde en cok Turk oyuncu oynatan takimin Fenerbahce oldugu haberini de yapmisti. Simdi bendeniz gariban kulunuzun bu konunun bayraktarligini yapan herkesten bir ricasi olacak: LUTFEN CIKIN VE IKI LAF EDIN… BEKLEYECEGIM, AMA UMUTSUZUM ve acikcasi haklı cıkmaktan da korkuyorum… Zira ne yazik ki bu ulkede amac “uzum yemek degil, bagci dovmek” Hayde, lutfen cikin ve beni mahcup edin!!! Rezil olmak dahil hazirim!!!

    • Aynen ve malesef tahmin ettigim gibi… Ben de buradan “Sahte Turk Oyuncu” cigliklari atan herkesi yalancilik, sahtekarlik ve samimiyetsizlikle sucluyorum. Demek ki bu gune kadar yaptiginiz tum elestiriler SAHTEYMIS…

    • Sayin agabeyim, tesekkur ederim ancak degerli fikirlerinizi ayni bile olsa sizin bakis acinizdan okumak daha iyi olur diye dusunuyorum. Esenlikler dilerim.

  5. Hiç yazasım yoktu ama başlığınızı görünce irkildim. “İyi oynamamak” ne demek kardeşim ? Rakip takım iki yıldır girmiş olduğu euroleague’de sansasyon rekorlarını paramparça etti. eşek sudan gelinceye kadar pataklamadığı takım yok, Fenerbahçe hariç. Fener ise bu biçarelerin belası gibi, yedi kez oynadılar yedisinde de yeniliyorlar. Dün canavar gibi oynadılar herşeyi yaptılar, Fenerbahçelileri potaya yaklaştırmadılar (uzun süreler), bizim potaaltında dansettiler, ribauntları armut gibi topladılar, şutları da girdi. İşe bak yenen yine Fener oldu. “İyi oyun” bu değilse basketbol çok kötü bir oyun demektir, iyisi olmaz. Sizin burada öve öve bitiremediğiniz “lig lideri” Beşiktaş (haftada ortalama birbuçuk maç yapar) veya “ilk yarının takımı” ilan ettiğiniz TS (haftada sadece BİR maç yapar) Paris’le oynayacak olsa Paris bunları çiğ çiğ yer, kemiklerini de yanına koyar (Sizin Fener hakkında aylarca bekleyip zevkle attığınız “parçalandı” “bozguna uğradı” başlıkları da, kibar yöneticimizin çok tevazulu “ezme” demeci de öyle bir durumu izahta yetersiz kalır.) Siz euroleague’de mücadele etmeyi ne sandınız birader ? Bu “uzaydan gelme” takım 48 saat içinde en zor iki deplasmandan en olmayacak iki galibiyetle dönüyor, siz “iyi oynamadı” diyorsunuz, bundan iyisi Şam’da kayısı. Haftasonunda BSL’de oynanan şeyi basketbol mu sandınız, orası haftada ortalama ikibuçuk maç yapan Fener’in sırtında bir külfet. Orada tek ciddi rakip – herşeye karşın – Efes, çünkü kendisiyle aynı yoğunlukta oynuyor ve “potansiyel” sahibi tek rakip (Onlarla son lig maçının 40 dakikası berabere!). Bir de Daçka vardı, “Avrupa’nın üçüncü Türk’ü”, artık o da yok. Niye yok, nasıl yok, hiç ilgilenmezsiniz zaten, ilgi alanınız spor kulübü olmanın ne demek olduğunu asla bilemeyecek bir takım futbol kulüplerinin basketbol şubeleriyle BSL’nin giderek dolması ve onların bolluğunun getireceği çok yapay, çok sahte bir “basketbola futbolkolizm popülaritesi”. Yok Trabzonspor şunu yapmış , yok Bursaspor bunu yapmış. Çok daha önemli Tofaş bile Bursaspor kadar haber olamıyor “basketbol” medyasında.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Sosyal Medya

33,250TakipçilerTakip Et
38,158TakipçilerTakip Et
65,321AboneAbone Ol

En Son Haberler