Temsilcimiz Fenerbahçe BEKO Koçu Saras Jasikevicius, Dubai karşılaşmanın ardından basın toplantısında görüşlerini paylaştı.
“Dubai’yi ve koçları Jurica Golemac’ı galibiyet için kutlarım. Açıkçası bugün kazanmaya daha çok ihtiyacı olan ve daha agresif oynayan takım kazandı. Çocuklara maçtan önce bu maçın Dubai için ne kadar önemli olduğunu anlatmaya çalıştık. Onları buna ikna etmek konusunda çok iyi bir iş çıkaramamışız. Ribaundlarda çok geride kaldık ve çok fazla gereksiz faul yaptık. Dubai, faul alma konusunda EuroLeague’in en iyi takımı. Bizse onlara özellikle faul hakkımız doluyken çok sayıda kötü faul yaptık. Çizgiden kolay sayılar buldular ve bu sayede öz güvenleri arttı. Kısacası bugün kazanmayı hak etmedik.
EuroLeague’de bu sezon her maçın çok kritik olduğunu biliyoruz. İki maç kazandığınızda bir anda sıralamada epey yükselebiliyorsunuz. Bu yüzden sıralamayı pek umursamıyorum. EuroLeague’de sanırım bundan 5-6 sene önce her takım, her takımla oynamaya başladı. O dönemler genç bir koçtum ve her maçtan sonra koşa koşa sıralamaya bakıyordum. Sonrasında ise ne kadar büyük bir hata yaptığımı anladım. Sıralama gerçekten hiç önemli değil, sadece sezonun belli bir noktasına kadar hayatta kalmanız gerekiyor. Günün sonunda sezon içerisinde en çok gelişme kaydeden takım, sezonun son bölümü için en avantajlı takım oluyor. Umarım bu şekilde devam edip Playoff ve sonrasına doğru ilerleyebiliriz. Dolayısıyla umrumda olan şey sıralamadaki yerimiz değil, takımı her geçen gün daha iyi hale getirebilmek. Açıkçası şu an sıralamanın bu kadar yakın olması benim için şaşırtıcı değil. Gerçekten ilk sekizde hangi takımların olduğunu bilmiyorum.”



