Jasikevicius: Halimiz Korkunçtu

- Reklam-

Fenerabahçe Beko Koçu Saras Jasikevicius, karşılaşmanın ardından yayıncı kuruluşa konuştu.

“Taraftarımızdan özür dilerim. Önemli sakatlık sorunları yaşayan bir takıma karşı sergilemek istediğimiz Fenerbahçe görüntüsü bu değildi. Tabii bizim de sorunlarımız var ama bugünkü halimiz korkunçtu.”

Jasikevicius’un basın toplantısındaki görüşleri ise şöyleydi:
“Dubai’yi ve koç Golemac’ı galibiyet için tebrik ederim. Taraftarımızdan bir kez daha özür diliyorum. İç sahada böyle bir performans kabul edilemez. Sürekli aynı şeyleri tekrarlıyorum ama hücumda doğru çözümleri bulamıyoruz, motivasyonumuz da iyi değil. İşin tek güzel tarafı, 48 saat sonra reaksiyon verebileceğimiz bir maçımızın daha olması.

Aradan neredeyse 2 sene geçti ve ilk çeyreklere hala net bir çözüm bulamadık. Geçen sezonun büyük bölümünde de ilk çeyreklerde ligin en kötü takımıydık. Bu sorunun farkındayız, oyuncularla sürekli konuşuyoruz ama halen bir çözüm bulamadık.

Böyle bir oyundan sonra hakemler hakkında konuşursak bu, sadece kendimizi utandırmaya yarar. Dürüst olmak gerekirse Wade, duygusal bir oyuncu. Bunu biliyoruz. Yine de duygularını kontrol etme konusunda çok büyük bir gelişim gösterdi. Tabii ki bugün en iyi günlerinden biri değildi ama duygularını kontrol etme hususunda bir endişem yok. Ayrıca taraftarımızdan bir ricada bulunmak istiyorum, lütfen maçlarda ‘EuroLeague Mafia’ diye bağırmayı bırakın. Biz son EuroLeague şampiyonuyken bu tezahüratın olması doğru değil. Geçen sene iyi oynayıp şampiyon olduğumuzda karşımızda bir ‘mafya’ yoktu. Dolayısıyla bugün hakemler hakkında konuşmayacağım çünkü rakibimiz bizi parçaladı.”

- Reklam-

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Sosyal Medya

33,250TakipçilerTakip Et
38,158TakipçilerTakip Et
65,321AboneAbone Ol

En Son Haberler