Jasikevicius: İkinci Yarıda Daha İyiydik

- Reklam-

Sarunas Jasikevicius, deplasmanda Anadolu Efes’i 79-69 mağlup ettikleri maçın ardından FB TV’ye açıklamalarda bulundu.

Zamana ihtiyaçları olduğunu belirten Jasikevicius söyle konuştu:
“İkinci yarıdaki fizikselliğimiz, ilk yarıya göre çok daha iyiydi. Elbette boş şutları bulup isabete çevirmemiz de çok yardımcı oldu. Bonzie çok kritik şutlar soktu. Adım adım da olsa istediğimiz oyunu bulduk, sabırla oynadık ve zor bir deplasmanda, çok iyi bir takıma karşı kazanmayı başardık.

Bir takım zorlu bir süreçten geçtiğinde her koç, daha önce istediği verimi almış oyuncularıyla oynamayı ister. Tabii biz bu oyuncularla geçen sezon şampiyon olduk. Bir sürecin içerisindeyiz, sezon daha yeni başladı. Yeni gelen çok iyi oyuncularımız var ama alışmaları biraz zaman alacak.”

Bu işte çok fazla zamana ihtiyacımız var. Sadece yeni oyuncular için değil. Eski oyuncuların bile bir kısmının kanlarında bu olsa bile birçok kez tekrar etmeye ihtiyaçları var. Tüm detayların üzerinden geçilmeye ihtiyaç var. Dolayısıyla bizim çok daha fazla zamana ihtiyacımız var.

Scottie, ondan beklediğimiz her şeyin farkında. Bir yıl sonra sahalara geri döndü, kolay değil. Ritim bulabilmesi lazım ve bunun için elinden gelen her şeyi yapıyor. O inanılmaz bir profesyonel. Yine de şu an bazı sorunlar yaşıyoruz, idman yapmaya fırsatımız olmadığı için sakatlıktan dönen oyuncularımızı dakika sınırlamalarıyla oynatıyoruz. Sezon uzun, bu oyuncuları korumaya çalışıyoruz. Tabii ki daha çok oynamalarını isterdim ama bu kararları Fenerbahçe’nin iyiliği için alıyoruz.

Bugün mücadelemiz sayesinde kazandık. Açıkçası sezonun bu noktasında sıralamamız ve basketbol detayları hakkında konuşmayı çok istemiyorum. Pozisyon yaratmada son sıradayız, hücum ribaundlarında son sıradayız. Elbette henüz böyle şeyleri konuşmak için çok erken ama bu istatistikler, bazı şeyleri anlatıyor. Henüz rollerin tam oturmadığını ve yeterince mücadele etmediğimizi gösteriyor. Sürekli aynı şeyleri söylüyorum ama sezonun bu noktasında çok iyi basketbol oynayamayız, dolayısıyla mücadele etmemiz lazım. Maçları ‘çirkin’ bir şekilde kazanmak için hazır olmalıyız. Zaten birkaç tane mağlubiyet aldık.

Wade, duygularını kontrol etme ve takıma liderlik yapma konusunda harika adımlar atıyor. Bence bugün dördüncü çeyrekte takımı tam olarak kanatları altına aldı. Ne kadar sayı attığı, asist yaptığı veya top kaybettiği önemli değil. Bugün gerçekten son çeyrekte takımı kontrol ettiğini hissettim. Zaten oyun kurucunun görevi de budur. İşleri kontrol altında tutması gerekir. Bu noktada harika adımlar atıyor, ondan daha da fazlasını bekliyoruz.”

8 günde oynayacakları 4 maçla ilgili de Sarunas Jasikevicius, “Bu sene fikstürümüz böyle. Kazanıp önümüze bakacağız. Sevinmek ve nefes almak için zamanımız yok. Şimdi önümüzde Türk Telekom maçı var. Her zaman rakiplerine çok iyi hazırlanan takım. Ardından İspanya’ya gideceğiz. Sonrasında Mersin maçımız var. Dediğim gibi bu tempoda önümüze bakmalıyız ve bir sonraki karşılaşmaya hazırlanmalıyız.” dedi.

- Reklam-

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Sosyal Medya

33,250TakipçilerTakip Et
38,158TakipçilerTakip Et
65,321AboneAbone Ol

En Son Haberler