Jasikevicius: Oyunumuzdan Memnun Değilim

- Reklam-

Fenerbahçe Beko’nun deplasmanda Panathinaikos Aktor’u son saniye basketiyle 85-83 yendiği maçın ardından koç Sarunas Jasikevicius, yayıncı kuruluşa konuştu.

Panathinaikos deplasmanının zorluğuna dikkat çeken Jasikevicius, “Bu salonda iyi oynamak hiçbir zaman kolay değil. Biz de çok iyi oynamadık. Çok basit hatalar yaptık. Kazanmak ve lider olmak önemli değil. Sürekli olarak gelişmek önemli. Umuyorum play-offlara kadar böyle devam ederiz ve bu maçtaki gibi rakiplerimize kolay sayı şansı vermeyiz. Çalışmaya devam edeceğiz.” dedi.

BASIN TOPLANTISINDAKİ AÇIKLAMALARI

Jasikevicius’un basın toplantısındaki açıklamaları şu şekilde:

“Oyuncularımızı ve taraftarımızı galibiyet için tebrik ederim. Tabii ki tüm Panathinaikos yetkililerine ve taraftarlarına beni her zamanki gibi harika karşılaşdıkları için teşekkür ederim. Benim için sezonun en iyi anlarından biriydi. Tabii ki OAKA’da oynamak kolay değil, biz de bugün çok iyi oynamadık. Çok sayıda çocukça hata yaptık. Buna rağmen maç boyunca harika mücadele ettik. Tarık müthiş bir maç çıkardı, Wade de ikinci yarı inanılmaz oynadı. Açıkçası ilk yarıda çok kötüydü, dolayısıyla performansını bu kadar değiştirmesi inanılmazdı. Tabii son bölümde maç iki tarafa da gidebilirdi, şanslıyız ki kazanan biz olduk. Bunun için çok mutluyuz. Açıkçası son bölümü daha iyi oynayabilirdik ama olan oldu. Tabii ki OAKA’da oynamak hiçbir zaman kolay değil.

Tabii ki Nando (De Colo) ve Nigel (Hayes-Davis) gibi oyuncular her şeyi anlıyor. Nando kariyeri boyunca bu maçlardan 500 kere falan oynadı, hiçbir şey onu şaşırtamaz. Her sabah bu tür maçlar ve atmosferler için yataktan kalkıyor. Nigel da benzeri bir oyuncu. Özellikle bu tür maçlar için Nigel gibi oyuncuların önemi büyük oluyor. Tabii ki bizim çok fazla tecrübeli oyuncumuz var ama bazen bu tecrübeyi yeterince kullanamıyor gibi gözüküyoruz. Bizim için öncelik, oyunumuzu geliştirmeye odaklanmak.

Nigel, elbette EuroLeague’in en iyi oyuncularından bir tanesi. Panathinaikos için çok önemli bir transfer, ‘maçı değiştirebilen’ bir oyuncu. Bu transfer için Panathinaikos’u kutlarım.”

Koç Jasikevicius, ayrıca üst üste galibiyetlere rağmen ‘takımının oyunundan memnun olmadığını’ söyledi:

“Açıkçası gelecek umurumda değil. Bizim için en önemli şey gelişmeye devam etmek. Şu anki oyunumuzdan memnun değilim, bunu oyunculara da dürüst şekilde söylüyorum. Tabii maçlar kazanırken oyunculara ‘daha iyi olmaları gerektiğini’ anlatmak çok zor. Şunu hissediyorum ki ‘rahatlama duygusu’, bizim şu an en büyük düşmanımız. Maç sonu çocuklara ‘basit hatalardan dolayı 25-30 sayı yediğimizi’ söyledim. Tabii ki bu şekilde maçlar kazanmak güzel. Aynı zamanda hatalar bu oyunun bir parçası, bunun farkındayım. Yine de bu hataların ‘büyük hatalar’ olmaması gerekiyor. Bizse büyük hatalar yapıyoruz.

Elbette oyuncular, sürekli kazandığımız için muhtemelen ‘çok iyi gidiyoruz’ diye düşünüyorlardır. Bense koç olarak her şeyi sonuçlar üzerinden yargılayamam. Ben nasıl olduğumuzu video analizler ve sahada neyi nasıl yaptığımız üzerinden yargılayabilirim. Şunu biliyorum ki sezon sonunda en belirleyici olan nokta, detaylar olacak. Elbette iyiye gidiyoruz ve kazanıyoruz, bundan dolayı mutluyum. Yine de detaylar konusunda çok daha iyi olmalıyız. Bana göre geçen sezon şampiyon olmamızın en büyük sebebi buydu. Ocak’tan itibaren çok büyük bir gelişim göstermiştik. Dolayısıyla aynı şeyi tekrarlamaya çalışıyorum ama daha iyisini yapmalıyız.”

- Reklam-

1 Yorum

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Sosyal Medya

33,250TakipçilerTakip Et
38,158TakipçilerTakip Et
65,321AboneAbone Ol

En Son Haberler