Panathinaikos evinde hiç beklemediği şekilde Olimpia Milano’ya 87-74 yenilmekten kurtulamadı. İkinci yarıda özellikle baskılı savunmasıyla fark yaratan Milano maçı kesinlikle hak eden taraf oldu. Pana neredeyse tam kadro çıktığı maçta bir türlü istediği havayı yakalayamayınca yenilgi de kaçınılmaz oldu. Taraftarlar son kısımda takımı yuhalarken Ergin Ataman da kenarda son derece umutsuz gözüktü.
Pana ilk çeyreği 20-15 önde kapatırken devreyi de 43-38 önde geçti. Üçüncü çeyrekte müthiş savunma yapan Milano son çeyreğe 61-58 üstün gitti.
Son çeyrekte müthiş oynayan İtalyan ekibi oyunun iki tarafını da domine etti. Maç sonunda disiplinden tamamen kopan Pana hiç iyi sinyaller vermezken karşılaşmadan Olimpia Milano 87-74 galip ayrıldı.
Juan Hernangomez 17 sayı, Kostas Sloukas 13 sayı, 11 ribaund, Rachaun Holmes 14 sayı, 6 ribaund, Kendrick Nunn 10 sayı, 3 ribaund, 4 asistle oynadı. Cedi osman 6 sayı, 3 ribaund, 1 aqsist, 2 top çalma, Ömer Faruk Yurtseven 4 sayı, 0 ribaundla mücadele etti.
Milano’da ise Lorenzo Brown 17 sayı, 5 asist, Armoni Brooks 24 sayı (5/9 üçlük), 6 ribaund, 5 asist, Josh Nebo 16 sayı, 7 ribaund, Marko Guduric 7 sayı, 4 ribaund, 3 asistle galibiyette rol aldı.
ATAMAN’DAN ÖZÜR
Koç Ergin Ataman karşılaşma sonu yaptığı açıklamada taraftarlardan özür diledi.
“Basketbolda her şeyin ters gittiği günler vardır. Bu akşam bizim için çok ağır bir yenilgi oldu. Taraftarlarımızdan, bizi destekleyen herkesten özür diliyorum. Sorumluluk bana ait. Bu yenilgi için oturup ağlayacak vaktimiz yok. Hâlâ hedeflerimizin içindeyiz.”




Obra’nin ayak sesleri…
Olursa seneye olur adam Kızılyıldız a geçti daha yeni