Sırbistan Basketbol Federasyonu Başkanı Nebojsa Covic, Mozzart TV YouTube kanalında yayınlanan Kida Show isimli programa konuk oldu ve Dusan Alimpijevic’in yüksek bütçe olmadan başarı kazanmasını övdü.
“Partizan’da yaşananlar tamamen teknik ekibin sorumluluğudur, ben bunu bir ‘yönetim sorunu’ olarak görmüyorum. Kim nasıl anlamak isterse istesin. Daha önce Zeljko Obradovic ile çalıştım, Zoran Savic (eski GM) ile çalıştım. Bu oyuncuları onlar seçti, o yüzden oyuncuları kim seçiyorsa en büyük sorumluluk ondadır. Tıpkı ben Kızılyıldız’ın başkanıyken olduğu gibi. Oyuncuları teknik ekip önerir, yönetim ise bunu finanse edip edemeyeceğini söyler. Elbette biz de teknik ekibe bütçenin ne olduğunu bildiririz. Tabii düşük bütçeyle de başarı mümkün. Mesela Dusan Alimpijevic Kızılyıldız’ın başındayken bütçemiz sadece 4.5 milyondu ve buna rağmen EuroLeague’i 11. sırada bitirebilmiştik.”



