- Reklam-
Fenerbahçe BEKO sakatlığı süren Scottie Wilbekin bu haftaki maçlarda da oynayamayacak.
Kulübün açıklaması şöyle:
“Scottie Wilbekin’in dizindeki ağrıları sonrası yapılan kontrollerde, sağ diz kıkırdağında ödem tespit edilmiş ve sporcumuzun tedavisine başlanmıştır.
Scottie Wilbekin’e geçmiş olsun dileklerimizi iletiyor, en kısa sürede takıma katılmasını temenni ediyoruz.”
- Reklam-




Adam ne zaman oynadi ki en son?
Zaten oynadigi maclarda da performans gösterdigi yok. Coktan gönderilmesi gereken bir oyuncu.