Buducnost’a deplasmanda mağlup olan Beşiktaş GAİN Koçu Dusan Alimpijevic, hakemlerden memnuniyetsizliğini dile getirdi.
“Bu maçta Buducnost’u yakalamamız imkansızdı. Gerçekten imkansızdı. Birilerinin bana ilk yarıda neler olduğunu açıklaması lazım. Dolayısıyla dediğim gibi imkansızdı. Buducnost’u tebrik ederim, güzel bir maç çıkardılar. Biz de hücum ve savunmadaki bazı kararlarımızla onlara epey yardımcı olduk. Yine de daha önümüzde çok maç var, önümüze bakacağız. Bugün benim için maça dair en büyük meydan okuma, challenge haklarıyla başa çıkmaktı. İki tanesini yakalayabildim, geri kalanları ise… Neyse, konuşmamak daha iyi. Kısaca şunu söyleyebilirim ki bugün benim için en büyük meydan okuma, challenge haklarıyla uğraşmak ve kullanmaktı.”




yine mi hakem, kaybedince hakem kazanınca ben vazgeç artık bu işlerden
biz senden razıyız alimpijevic. umarım bir gün efes başında da görürüz seni.