Alimpijevic: Konuşmamak Daha iyi

- Reklam-

Buducnost’a deplasmanda mağlup olan Beşiktaş GAİN Koçu Dusan Alimpijevic, hakemlerden memnuniyetsizliğini dile getirdi.

“Bu maçta Buducnost’u yakalamamız imkansızdı. Gerçekten imkansızdı. Birilerinin bana ilk yarıda neler olduğunu açıklaması lazım. Dolayısıyla dediğim gibi imkansızdı. Buducnost’u tebrik ederim, güzel bir maç çıkardılar. Biz de hücum ve savunmadaki bazı kararlarımızla onlara epey yardımcı olduk. Yine de daha önümüzde çok maç var, önümüze bakacağız. Bugün benim için maça dair en büyük meydan okuma, challenge haklarıyla başa çıkmaktı. İki tanesini yakalayabildim, geri kalanları ise… Neyse, konuşmamak daha iyi. Kısaca şunu söyleyebilirim ki bugün benim için en büyük meydan okuma, challenge haklarıyla uğraşmak ve kullanmaktı.”

- Reklam-

2 YORUMLAR

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Sosyal Medya

33,250TakipçilerTakip Et
38,158TakipçilerTakip Et
65,321AboneAbone Ol

En Son Haberler