BKT EuroCup’ın 11. haftasında London Lions’a uzatma sonunda kaybeden Beşiktaş GAİN’de koç Dusan Alimpijevic mağlubiyeti hak ettiklerini söyledi.
“London Lions’ı ve koçlarını tebrik ederim, bugün kesinlikle galibiyeti hak ettiler. Kendi oyunumuzu oynamadık, birçok şey istediğimiz gibi gitmedi. Tabii oyun kurucularınız olmadan oynamak kolay değil. Bir oyun kurucumuz sakatlandı, diğeri ise beş faul aldı. Dolayısıyla hücumda iyi organize olamadık. Bencilce bir basketbol oynadık, kazanmayı hak etmediğimizi gösterdik. London Lions bu maça iyi hazırlanmış.
Biz çok büyük bir kulübüz, taraftar kitlemiz de çok büyük. Yanılmıyorsam tüm dünyada yaklaşık 20 milyon Beşiktaş taraftarı var. Dolayısıyla nereye gidersek gidelim taraftarımız yanımızda oluyor. Açıkçası bundan büyük keyif alıyoruz. Arkamızda böyle bir taraftar desteği olduğu için çok şanslıyız. Bugün onlara galibiyet hediye edemediğimiz için çok üzgünüm.”
Dusan Alimpijevic, Beşiktaş’ın NBA Europe’dan davet alıp almadığı yolundaki soruya şu yanıtı verdi:
“Bakın, bence NBA Europe hakkında başka zaman konuşmalıyız. Bugün EuroLeague organizasyonunun altında bir EuroCup maçı oynadık. Beşiktaş’ın EuroCup vasıtasıyla EuroLeague’e bağlı olduğunu görüyorsunuz. NBA, Avrupa’ya geldiğinde bu konu hakkında konuşuruz. Çok fazla takımı almaya niyetli değiller. Mesela herhangi bir Sırp takımıyla ilgilendiklerini görmedim, o yüzden bunun nasıl bir proje olacağından emin değilim. Göreceğiz.”




Bjk maçından sonra nba europe ile ilgili soruya niye kendi ülkeni katıyorsun ki? Biz bunu yapsak faşist, ırkçı derler.