Beşiktaş GAIN’in deplasmanında ratiopharm Ulm son saniye üçlüğüyle yendiği EuroCup maçının ardından Beşiktaş koçu Dusan Alimpijevic açıklamalar yaptı.
“Gerçekten inanılmaz bir maçtı. Birçok iniş ve çıkışa sahne olan, ilginç dinamiklere sahip bir karşılaşmaydı. İlk olarak Ulm’e çok saygı duyduğumu belirtmek isterim çünkü Avrupa’daki en iyi organizasyonlardan biri onlar. Sürekli mücadele eden çok yetenekli çocuklara sahipler. Yıllardır EuroCup arenasındayım ve onlar her zaman NBA Draftı’na veya EuroLeague’e oyuncu gönderen bir proje oldular. Harika bir yönetime sahipler.
Galibiyeti aldığımız için mutluyum. 100 sayıya çıkabilen yetenekli, hücum potansiyeli yüksek bir takımız. Rakibin de yüksek skorlar üretebilen ama savunmada problem yaşayan bir takım olduğunu biliyorduk. O yüzden maça hazırlanırken bu noktaya saldırabiliriz diye konuştuk. Maçın bazı noktalarında içine düştüğümüz durumdan memnun değildim. Ama en önemlisi, tüm bunlara rağmen maçı kazanmış olmamız. İyi oynamamamıza rağmen kazanmanın bir yolunu bulmak da mühim bir yetenektir.”



