‘Anadolu Efes’e Gitmek Kötü Bir Karardı’

- Reklam-

Kariyerini Dubai’de sürdüren Dzanan Musa, EuroLeague & Friends isimli podcast programına konuk oldu. Boşnak oyuncu Anadolu Efes dönemi ile ilgili soruyu da yanıtladı. Dzanan Musa 2021-22 sezonunda kısa bir süre Anadolu Efes karosunda yer almıştı.

“Efes‘e gitmek benim için kötü bir karardı. O sıralar takımda Shane Larkin, Vasilije Micic ve Krunoslav Simon gibi önemli oyuncular vardı. Bu oyuncuların hepsi, topla oynamaya ihtiyaç duyan oyuncular. Ben de öyleyim. Efes’e geldiğim ilk gün koç Ergin Ataman ile konuştuk. Bana ilk konuşmamızda ‘Bak, burada Larkin, Micic, Simon gibi oyuncular var. O yüzden çok süre almayacaksın’ dedi. Bunu duyunca şok oldum, sonuçta daha 2 gün öncesine kadar NBA’deydim! Sonuçta benim için o sezon çok kötü geçmişti, EuroLeague’de toplam sadece 9 dakika süre alabilmiştim. 9 dakika, 0 sayı, EuroLeague’de tek bir sayı bile atamadım.”

- Reklam-

5 YORUMLAR

  1. Senin gibi oyuncuyu almak da kötü karardi. Geldiginde memnun degilsen ve cok iyiysen neden ara transferde baska takim bulup gitmedin o zaman?

    • O parayı kimse red edemezdi de ondan. Efes eurolig şampiyonu olmak için o zaman kimlere ne paralar saçtı Musa da onlardan biriydi.

    • Onun gibi oyuncu ha ? 3 yıl boyunca Madrid formasıyla hırstan Efes ve FB (FB için geldiği TÜrkiye’de kulübün kapısından sokulmamıştı) maçlarında sayı yağdırdı, halâ akıllar başa gelmedi mi ? Sizin gibi yorumcular, devam edin bu kafayla, devam edin ayağınıza gelen böyle kıymetlerin yerine çer çöpe paraları dökmeye.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Sosyal Medya

33,250TakipçilerTakip Et
38,158TakipçilerTakip Et
65,321AboneAbone Ol

En Son Haberler