Tarihinin en kötü Euroleague sezonunu geçiren Anadolu Efes Türkiye’de oynadığı 10 maçta sadece iki galibiyet aldı. Barcelona ve Bayern Münih’i yenen Efes, diğer 8 maçı kaybetti.
Anadolu Efes ayrıca İsrail takımları ile iki iç saha maçını Karadağ’da oynadı, Maccabi’yi mağlup etti, Hapoel’e ise yenildi.
Bu tablonun sonucu olarak Anadolu Efes’in seyirci sayısında da son maçlarda yarıya yakın azalma oldu.
TÜRKİYE’DE
Anadolu Efes-Panathinaikos: 81-95
Anadolu Efes-Fenerbahçe: 69-79
Anadolu Efes-Milano: 93-97
Anadolu Efes-Bayern Münih: 74-72 (Antalya’da)
Anadolu Efes-Barcelona: 74-73
Anadolu Efes-Real Madrid: 75-81
Anadolu Efes-Dubai: 74-80
Anadolu Efes-Kızılyıldız: 65-87
Anadolu Efes-Paris: 79-84
Anadolu Efes-Baskonia: 75-89
KARADAĞ’DA
Anadolu Efes-Maccabi: 85-78
Anadolu Efes-Hapoel: 81-87





Allah Allah bu tablonun sorumlusu kim ki acaba?
Çok üzücü , basketbolu bize sevdiren efesin bu hale gelmesi. Bu kadroyu kuran kim ise önce Tuncay beye sonra bizlere özür borçlu. İstifa mı? Bizim ülkede yok .
Sezon başında söyledik Efes’in takım planlaması yanlış diye, sezonun geri Kalan dönemi için birşey beklemesin ,kimse bu sezon geçiş sezonu olacak ayrıca kokoskov Fenerbahçe de ne yaptida Efesin başına geldi? İsmail Şenol yorumcu olarak spiker olarak daha verimli idi