ASVEL Euroleague’i Bırakıyor

- Reklam-

LDLC ASVEL Villeurbanne 2025-26 sezonunun sonunda EuroLeague’den ayrılmaya ve Basketbol Şampiyonlar Ligi’ne dönmeye hazırlanıyor. Fransız kulübünün böylece yaklaşmakta olan NBA Avrupa projesinde gelecekteki bir yerin önünü açtığı bildiriliyor.

BeBasket’in haberine göre ASVEL Villeurbanne 2025-26 sezonundan sonra Basketbol Şampiyonlar Ligi’ne geçecek.

Bir zamanlar EuroLeague lisansını yenilemesi beklenen Fransız kulübü, mali kayıplardan kaynaklanan hayal kırıklığının sonucunda rotasını değiştiriyor.

- Reklam-

6 YORUMLAR

  1. Diğerleri de aynısını yapmalı, eurolig yönetimi kulüplerin taleplerini, gelirlerin düşüklüğü şikayetlerini hep göz ardı etti Nba de ortaya yeni bir seçenek olarak çıkınca şimdi ne yapacaklarını düşünüyorlar da çok geç.

  2. Euroleague, başarıya dayalı bir lig değil. Parayı veren, kendi liginde 10. bile olsa katılıyor. Ömürlük katılım hakkı… Yıllardır aynı takımlar… Bu saçmalığa nihayet isyan ediliyor.

    • Neden NBA de lisans sistemi ile çalışıyor. Oradada parayı veren ömür boyu katilim hakkı alıyor. Bu sebep değil bence sadece maddi kazanç ile alakalı. Tony Parker zaten NBA ile sürekli bağları olan bir insan. Bir şekilde ikna edilmiş olmalı.

  3. Basketbolu bilmeyenler hala rezil takımlar diyor, hâlbuki tam tersi bu takımlar altyapı ve bir proje kapsamında oynayan takımlar amma velakin Euroleague ‘in sürdürülebilir bir yapısı yok… Yatırım yapsan , geri dönüşü yok, uzun vade düşünsen , sistem gereği zaten buna izin yok!!! İspanyol bir şirket kâr edecek diye kurulan bir sistem ki Avrupa basketbolunu da bitirdi bknz son Avrupa Şampiyonası!!! Sadece para verenin organizasyona katılması dışında hiç bir kıstası olmayan bir lig bence uzun bile sürdü…

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Sosyal Medya

33,250TakipçilerTakip Et
38,158TakipçilerTakip Et
65,321AboneAbone Ol

En Son Haberler