Panathinaikos Koçu Ergin Ataman, Maccabi Tel Aviv maçı öncesi açıklamalar yaparken, “Basketbol taktikle değil oyuncu ile kazanılır.” dedi.
Virtus Bologna maçında alınan molada takımına konuşmadığı an hakkında gelen bir soruya Ataman “Basketbolda farklı metotlar vardır. Ben de kendi metotlarımı kullanıyorum. Ben Ergin Ataman’ım ve kariyerimi bu şekilde elde ettim. Bu metotları da kullanmaya devam edeceğim” yanıtını verdi..
Taktiğinde bir değişime gidip gitmeyeceği ile ilgili bir soruya ise Ataman, “Taktiklerimiz değişmeyecek. Basketbol taktikle değil oyuncu ile kazanılır. Biz de bu oyunculara sahibiz. Oyuncularınızı performans göstermesi için hazırlarsınız. Ben taktiklerimle değil oyuncularımla kazandım. Onlara inanıyorum. Sisteme alışacaklar. Bir yenilgi ile sistemi değiştirmem. TJ Shorts farklı bir sistemden geliyor ve alışma sürecinde” diye konuştu.




İtiraf ettiğin gibi basketbol oyuncuyla kazanılır doğru o zaman koçların etkisi yok.
Aptal mısın numara mı yapıyorsun? Oyuncuları yöneten, maça hazırlayanın kendisi olduğunu söylüyor.
Aptal sensin, saygısızlık yapma haddini bil, oyuncu iyi olmasa sen sabaha kadar onları yönet, maça hazırla boş da senin gibi olmayan aklıyla laf olsun diye yorum yapanlar anlayamaz!!!
En iyi oyuncular sendeydi ama EL yarıfinalinde hüsran yaşattı “birileri” sana ve müritlerine, nasıl oldu o iş ? Bu son ettiği laf, spor tarihi boyunca her ülkede ve uluslararası arenalarda isimsizlerle ucuz kadrolarla büyükleri deviren, devirmekle de kalmayıp ellerinden şampiyonlukları alan, isimli ve pahalı oyunculara sırtını dayamayan gerçek ve yetenekli antrenörlere ne kadar uzak olduğunun itirafıdır. “Düşecek” denen kadroyla şampiyonluk çıkaran Mehmet Baturalp ve nice nice yaratıcı antrenörler, nurlarda yatın.