Ataman: Bu Basketbol Değil

- Reklam-

Panathinaikos Koçu Ergin Ataman, Maccabi yenilgisinden sonra yayıncı kuruluşa konuştu.

“İyi savunma yaptık, kazanacak noktaya geldik ancak sonlarda 9 boş atış kaçırdık. Öte yandan biz burada işimizi yapmaya çalışıyoruz. Maçtan önce soyunma odasının önünde beni bekleyip küfür ediyorlar. Maçta 10 bin kişi bana küfrediyor. Bu basketbol değil. Hakemler de işini yapmıyor.”

- Reklam-

6 YORUMLAR

  1. Rus takımları organizasyona alınmazken alkış tutanlar, İsrail takımları için çıt çıkarmıyorlar. Hadi Türk Koç yönetimindeki Pana çıksın sahaya Gazze Ablukasına hayır tişörtleriyle. Euroleague in en iyi koçu diye bahsetmeyi biliyor kendinden o kadar gücü yok mu? Hadi diyelim Organizasyon yunan, karışmak istemiyor, organizasyon her zaman koçtan büyüktür anlarım, iki TÜRK takımı neden tepki göstermiyor. Hadi çıkın söyleyin A lisanslı kulüpler, biz bu takımların maçına çıkmıyoruz deyin. Sizce ispanya kulüpleri destek olmazlar mı? A lisanslı kulüplersiniz, yani organizasyonun ortağısınız, bu organizasyonun böyle olmasında, bu şekilde ilerlemesinde sizinde parmağınız var demektir. Yerli Milli federasyonumuza bir şey demiyorum bile. Çık abicim her fiba organizasyonuna her bsl maçına çık de Gazzede insanlık suçu işleniyor, Kırım ilhakı neyse Gazze ablukası da odur de. Zor tabi o kadar bahis geliri varken, bu işler zor tabi…

  2. Bunların kuyruk acıları belli… Görünüşte geçmiş yıllardaki Euroleague yönetimi artı hakemlere rağmen Maccabi’yi f4den dışarı atması ve tabi ki Türk ve Müslüman olması… Fakat bunlar Ataman’a komaz o ne karaktersiz dolu salonlardan çıktı… Fanatik bir Sırplı İstanbul’da taşkınlık yapınca rahmetli olmuştu… Tehdit ve Şantajlara rağmen eli cebinde Kızılyıldız salonuna girişi epik bir fotoğraftır. Haaa maçta gerçekten o kadar eksiğe ve hakemin aynı hücumda iki kere rezalet bir karar ile Maccabi lehine çaldığı faule son iki sayısını kazandırmasına rağmen bomboş üçlükler kaçmasa o ırkçı pisliklere hayatının dersini verecekti ama bu sadece bir ‘es’ olsun….Elbet o da gerçekleşir…. TÜRK BASKETBOL TARİHİNİN EN BAŞARILI KOÇU İMPARATOR ATAMAN BU MİLLET SENİNLE…

  3. Bu Atamankolikler acaba neden Euroleague tarihinin en fazla ihram edilen koçu olduğunu,her yenilgiden sonra hakemleri ve kendi oyuncularını eleştiren ve hiç aynaya bakmayan koen büyük pay sahibi olduğunu,atıcılar kötü günlerindeyse hep kaybeden olduğunu ve şu anda Eoruleague’in en büyük bütçeli takımıyla sıralamada 9. olduğunu görmüyorlar mı?Bu Atamankolikler acaba neden Euroleague tarihinin en fazla ihram edilen koçu olduğunu,her yenilgiden sonra hakemleri ve kendi oyuncularını eleştiren ve hiç aynaya bakmayan koç olduğunu,aldığı tüm başarılarda Larkin,Micic ve Nunn gibi atıcılarıların en büyük pay sahibi olduğunu,atıcılar kötü günlerindeyse hep kaybeden olduğunu ve şu anda Eoruleague’in en büyük bütçeli takımıyla sıralamada 9. olduğunu görmüyorlar mı?ç olduğunu,aldığı tüm başarılarda Larkin,Micic ve Nunn gibi atıcılarıların en büyük pay sahibi olduğunu,atıcılar kötü günlerindeyse hep kaybeden olduğunu ve şu anda Eoruleague’in en büyük bütçeli takımıyla sıralamada 9. olduğunu görmüyorlar mı?

  4. Mertoşşş Babişşş sen gerçekten çok zavallı , acınacak bir haldesin.. Senin kendi yaşamında kazandığın hiç mi bir başarın yok.? Senin bir evladın olduğunu söylüyorsun. Evladın ilerde övünecek bır baba figürü bulamadığı için, o da babası gibi onun bir hayranı mı olacak ? Yazık çok yazık o çocuğa.. Büyü artık Mertoşş büyü

    • Ceyhuncuğum hayırdır, yorumumdan ne çıkardın bilmiyorum amma velakin İsrail tarafına geçecek kadar Atamanfobik mi oldun yoksa içimizdeki Türkiyeli mi?!?! Yardımcı olursan sevinirim?!!! Hayır şu yukarıdaki alzheimer delikanlının yorumunu ciddiye almadım, zorla kaşınıyorsun….

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Sosyal Medya

33,250TakipçilerTakip Et
38,158TakipçilerTakip Et
65,321AboneAbone Ol

En Son Haberler