- Reklam-
Panathinaikos Koçu Ergin Ataman, Barcelona’ya karşı alınan yenilginin ardından takımı hakkında sert konuştu.
Ataman, maç sonrası verdiği kısa röportajda şunları söyledi: “Barcelona bizden çok daha iyi bir maç oynadı. Tebrikler. Maçı burada ve televizyonda izleyenler bu sene Avrupa’da bizden çok daha iyi takımların olduğunu görmüştür. Üzerinde çalışmamız gereken çok şey var, Hazır değiliz ve bu basketbolla sadece Final Four’a değil, play-offlara da gitmek çok zor olacak. Son iki yıldan daha kötüyüz.”
- Reklam-




Hep söylüyorum ama Pana kadrosu öyle abartıldığı kadar değil diye. Shorts’u almazdım ben. 5 numarası yok Pana’nin. Barcelona da Clyburn oynuyor Pana da Rogkavopoulos; ben koç olsam Clyburn unteecih ederim herşeye rağmen. Hatta Şengelia…Aynı şekilde Anadolu Efes için de 5 eksiği söz . konusu. Tamam basketbol hızlandı, herkes her bölgede oynuyor vs. ama 5 numaraya ihtiyaç ortadan kalkmadı bana göre..
Geçen sene Lorenzo iyi diye alındı faydalanılması bu sene Shorts. Bu ikisini Ataman mi istedi yoksa başkan kendisi mi aldı geldi bilmiyorum. Ama sanki başkan zorlaması ile alinmislar gibi.
Shorts geçen sene çokniyi bir performans gösterdi,keşke anadolu efes alsa dediğim adam.daha çok erken,şu anda gerçekten 5 numara sıkıntısı var bir çok takımda,haklısın.umatım fb ve wfes çözer bu işi
Efes’in transferleri çok iyi. Zamanla takım oturunca, MBA den gelenler eurolige alışınca çok daha iyi sonuçlar gelecek. 5 numara oynayacak en az 3 oyuncusu var. Yeni basketbol sisteminde artık herkes ribaund a saldırıyor. 5 numaradan istenen artık topun içeri inip dışarı çıkması. Bunu yapacak Efes’te üç oyuncu var. Pana’yı bilemem.
Doğru tespitler, TJ ne yapacağım şaşkınlığıyla oynuyor.
Kalamazsanız kalmayın çok da şey yani sen de başka bir kulüp bulur orayı karıştırırsın…