- Reklam-
Panathinaikos Koçu Ergin Ataman, Fenerbahçe maçından sonra soyunma odasında oyuncularına teşekkür etti.
Ataman “İkinci yarıda iyi değildik ve 10 sayı geriye düştük. Türk oyuncular Cedi ve Ömer anladı ama siz anlamadınız. 10 bin taraftar anneme küfretti. Siz ise cevabınızı sahada verdiniz. Teşekkür ederim.” dedi.
- Reklam-




Sana cevabı F4’de verdiler tantana yapma…