- Reklam-
Olimpia Milano’ya 87-74 kaybederek üst üste ikinci yenilgisini alan Panathinaikos’ta koç Ergin Ataman, karşılaşma sonrası kısa bir açıklama yaptı.
“Sezonun en kötü maçını oynadık. Armani’yi, bazı as oyuncuları olmadan bu maçı kazandığı için tebrik ediyorum. Bu maçtan sonra konuşacak bir şey yok. Basketbolda her şeyin ters gittiği günler vardır. Bu akşam bizim için çok ağır bir yenilgi oldu. Taraftarlarımızdan, bizi destekleyen herkesten özür diliyorum. Sorumluluk bana ait. Bu yenilgi için oturup ağlayacak vaktimiz yok. Hâlâ hedeflerimizin içindeyiz. Önümüzde zor bir maç daha var. Sonucu unutup bir sonraki maça hazırlanmalıyız.”
- Reklam-




Kulagima Obra’nin ayak sesleri geliyor…