Ataman: Euroleague’nin Sponsoruyum

- Reklam-

Paris maçında hakemlere gösterdşiği tepkiden dolayı 10 bin euro para cezasıba çarptırılan Panathinaikos Koçu, TRT Sport Yıldız’a açıklamalarda bulundu.

* Ben artık EuroLeague’in sponsorları arasındayım. Hakemlere yönelik bazı sözlerim nedeniyle 10 bin euro para cezası daha aldım. Ama İsrail’de 10 bin seyirci bana 2 saat boyunca çok ağır küfürler ettiğinde Maccabi kulübü, yanılmıyorsam daha az ceza aldı. O zaman demek ki Ergin Ataman’ın gücü, Avrupa’daki diğer kulüplerden daha fazla. Demek ki EuroLeague öyle görüyor.

* EuroLeague Disiplin Kurulu’nun kararlarının tabii ki hukuki bir çerçevesi var. Ancak asıl sıkıntı, maçların organizasyonunda EuroLeague’in yetkili bir kişiyi görevlendirmemesi. Oranın sorumlusu sadece hakemler oluyor. Hakemler de sadece maça bakıp maçın kazasız, belasız geçmesine odaklanıyorlar. Böyle olunca tatsız durumlar yaşanabiliyor. Halbuki bu kadar büyük yatırımların olduğu bir organizasyonda bir EuroLeague yetkilisinin inisiyatif alıp bunları engellemesi gerekiyor. Mesela pankart olayı, küfür olayı gibi…

* Umarım NBA Europe’un devreye girmesiyle çok daha ciddi bir organizasyon olur. Mesela bugün futbolda, Şampiyonlar Ligi maçlarında bir saha komiseri var. FIBA maçlarında yine bir saha gözlemcisi var. Milli maçlarımızdan önce gelip maç sırasında yapılacak şovları bile denetliyorlar. En son Abdi İpekçi’de, tam idmana çıkmadan önce gelip ‘Bi’ 5-10 dakika bekler misin? FIBA gözlemcisi gelip maç esnasında yapılacak şovu denetleyecek’ dediler. Ben de şaşırdım. Yani böyle bir ciddiyet içerisindeler. EuroLeague ise sadece oyuna konsantre olmuş durumda.

* Evet, gerçekten çok üst düzey bir oyun var. Salonlar doluyor, maçların cazibesi oluyor. Ancak organizasyon konusunda ciddi sıkıntılar var. NBA Europe ve EuroLeague birleşirse bu konunun daha iyi olacağına inanıyorum.

- Reklam-

2 YORUMLAR

  1. Euroleague’in sponsoru olduğunu kabul etmesi bir gelişme. Giannakopoulos’un harcadığı parayı göz önünde bulundurursak bu zaten su götürmez bir gerçek. Ülkemizde de Beşiktaş ve Galatasaray’ın 10 yıllık bütçelerini 1 yılda harcayarak bu kulüplere kupa kazandırmasına rağmen basketbol şubelerini gittiğinde kapanma noktalarına getiren biri Ataman. Aynı şekilde Anadolu Efes de kendini kaç yıldır hala toparlayamadı. Olması bir dert, gittiğinde enkazı ayrı bir dert. İyi ki Fenerbahçeli değil.

    • Bjk ve Gs o gittikten sonra yıllarca fiba’da en çok borç dosyası olan kulüplerdi. O zamanlar yöneticilere başarı sözü verdi,tuttu da ama kulüplerin geleceklerini zerre düşünmeden, her zaman ki gibi…

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Sosyal Medya

33,250TakipçilerTakip Et
38,158TakipçilerTakip Et
65,321AboneAbone Ol

En Son Haberler