Ataman: Giannakopoulos Beni Motiive Etti… Teşekkürler…

- Reklam-

Real Madrid’i karşısında galibiyeti son saniyelerde Jerian Grant’ın basketiyle alan Panathinaikos’ta koç Ergin Ataman, başkan Dimitris Giannakopoulos’un istifa çağrısının kendisini motive ettiğini söyledi.

Ataman, Yunanistan Ligi’ndeki Aris mağlubiyetinin ardından Dimitris Giannakopoulos’un takımdaki herkesi istifaya davet etmesinin haklı bir tepki olduğunu belirtti.

Başkan Giannakopoulos’un sosyal medya üzerinden gösterdiği tepkiden sonra Türk ve Yunan basınından birçok kişinin kendisini aradığını aktaran Ataman, “Başkan Giannakopoulos’un paylaşımına neden tepki vermediğimi sordular. Bu sorunun cevabı çok basit. O da benim gibi. Ben bazen basın toplantısında oyuncularıma saldırıyorum. O da sadece bana değil hepimize saldırdı. Bu normal. O tutkulu birisi. Kazanmak istiyor, bu işe emek veriyor, yatırım yapıyor ve para harcıyor. Başkan Giannakopoulos haklı.” ifadelerini kullandı.

Ataman şöyle devam etti: “Bu kez o hepimize karşı agresif oldu. Haklıydı. Dürüst olmam gerekirse bu durum beni motive etti. Oyuncularla toplantı yaptık. Onlara önemli şeyler söyledim. Herkesin 8. şampiyonluğu beklediğini ama bunu unutarak sıradaki maça odaklanmalarını söyledim. İlk sezonumda hiç kimsenin beklemediği şekilde EuroLeague’de şampiyon olurken adım adım ilerledik. Her maç savaşmak zorundayız. Giannakopoulos’a saygı duyuyorum. Beni ekstra motive ettiği için ona teşekkür ederim.”

Ataman: Giannakopoulos Beni Motiive Etti... Teşekkürler...

- Reklam-

9 YORUMLAR

  1. Aynen, yine tahmin ettigim gibi. Mehter marsi esliginde atina’dan Istanbul’a buyuk yuruyus durdu!!! siirler, Yahya Kemal, kahramanlik tefrikalari hikaye oldu, tekrar uzo, buzuki ve sirtakiye ani donus basladi!!! Ama dunya tarihi de boyle bir omurgasizlik gormedi!!! Hisseli Harikalar Kulubu ve onun kumpanyasi maskaralik rekorlari kirarak sozde barisi saglarken benim diyen zennelerin kiviramayacagini bir gunde kat be kat kiviranlar ne yapacak, simdi ne diyecekler cok merak ediyorum. Hani bu meshur eppstein rezaleti olmasa yilin rezaleti diyecegim ama… Keske bu bedava tiyatro hic bitmese, benim diyen komedyene harakiri yaptirir billah.

  2. Bu kadar ağır hakaretler karşısında Halil Ergin Ataman , aynı şekilde karşılık verir ve nihayetinde mutlaka istifa eder diyordum. Bu hakaretler meğerse onu motive etmiş. Bu nasıl bir pişkinlıktir böyle.? Bir insan olarak ŞOKE OLDUM.

  3. Nasıl ki zamanında one minute çıkışı yapılmıştı ya bunun hiç bir farkı yok kesinlikle ikilinin senaryosuydu,R.M maçını kazanmak takımı motive etmek için yapıldığını düşünüyorum.Hele ki işin içinde Ataman varsa adam tam bir senarist ayrıca hem yazıyor hem oynuyor.

  4. Adam sonunda ekrana doğru (yüzlerine tükürerek) bitirdiği mesajında “yüzünüz varsa” demişti. Herkes bir heyecanla (taraflı-tarafsız) bir şeyler yazmıştı. Ben anımsatmıştım “yüzünüz varsa” dedi, acele etmeyin diye. Bu tahmini de Ataman’ın Galatasaray’dan, Efes’ten kovulurken takımları kararlarından döndürmek için verdiği mücadele geçmişine dayandırarak yapmıştım. Fakat bu kadar ileri gidip “yarabbi şükür” diyebileceğini hiç düşünmemiştim. Beni bile şaşırttı.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Sosyal Medya

33,250TakipçilerTakip Et
38,158TakipçilerTakip Et
65,321AboneAbone Ol

En Son Haberler