Panathinaikos Kulübünün takım yemeğinde koç Ergin Ataman bir konuşma yaptı ve devam eden sezona yönelik umutlarını dile getirdi.
* Bu geleneksel pasta kesme kutlamasına davet ettiği için Sayın Dimitris Giannakopoulos’a teşekkür etmek istiyorum. Gerçekten çok nazik bir davranış. Ayrıca zor zamanlarda hepimize verdiği destek için de özellikle teşekkür ederim. Çünkü bu takıma ve burada bulunan herkese büyük bir güven duyuyor. Onun takıma yönelik her zaman pozitif olan bakış açısına karşı büyük bir sorumluluğumuz var.
Panathinaikos‘un ihtiyaç duyduğu şeyleri ona ve taraftarımıza verelim. Eminim bu kupaları sadece kendi masası için istemiyor. Bu kupaları tüm Panathinaikos taraftarı ve Panathinaikos ailesi için istiyor. Biz de bunun için elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalışacağız.
* Şu ana kadar büyük bir talihsizlik bizi takip etmiş olsa da gerçek sezon, Haziran ortasında bitecek. Ve eminim ki bu takım, ilk yıl başardığımız gibi sezonu aynı şekilde bitirecek güce sahip. Bunu yaptık ve yine yapabiliriz.




Denizin iki yakasından iki adam, ne kadar da benziyorlar birbirlerine, birbirinin kopyası… Davranış biçimlerine kadar aynı… Şu fotoğraf karşısında, bunlardan birinin daha birkaç gün önce diğerine küfür ettiğini, yüzüne tükürdüğünü düşünebilir misiniz, iddia edebilir misiniz? Hele de partide Ergin Ataman’ın Dimitris Giannakopoulos’a iltifatlarını okuduktan sonra. Kendimden şüphe ettim ve önceki haberleri tekrar okudum, emin oldum evet küfürler etmiş ve tükürmüş…
Başarı gelsin de kimden,nasıl gelirse gelsin kafasındaki koç, para ve kişisel menfaat için herşeye eyvallah diyebilir, diyor da. Böyle başkana böyle koç müstehak…