Panathinaikos Koçu Ergin Ataman, Partizan karşısında alınan 78-62 mağlubiyetten sonra basın toplantısında soruları yanıtladı.
“Hücumda berbattık, çok kötü bir maç oynadık. Çok fazla hata yaptık, serbest atışları kaçırdık. Ondan sonra da maçı bıraktık. Partizan sert ve agresif oynadı, onları tebrik ediyorum. Belki Real Madrid’e karşı oynadığımız zorlu maçın etkisi vardı. Sloukas ve Grant iki gün önce çok fazla süre aldı.
Nunn olmadan hücumda ciddi problem yaşıyoruz. Sloukas ve Grant yorgundu, başka çözüm üretemedik. Çok fazla şut kaçırdık, hücumda enerji koyamadık. Partizan, dinamik oyununa karşılık veremediğimiz için galibiyeti hak etti.
Nunn’ın durumunu bilmiyorum. Her hafta geri dönüş zamanını görmek için bekliyoruz. Fenerbahçe maçında oynayacak mı? Emin değilim.”




Nunn olmayınca senin hocalığın da ortaya çıkıyor. Geçen başkanına teşekkür ediyordun dün yenilince de etseydin ya.
Yetiş nunn hocan gitti gidiyor.
Bay Gerginkoliklerin hiç sesi soluğu çıkmıyor.Yendiği vakit büyük koç,imparator:)Yenildiğinde ya hakem kabahatli ya da oyuncular oynamıyor.Aynaya bakmasını bilmediğinden hatalarını da göremiyor.Önümüzdeki hafta da yenilirse evinin yolunu tutar
Seni seviyoruz hocam…umarim istedigin gibi olur.fb ilk macta yenilmisti ama bu macta insallah yenecek…
Yunan asigi ergin yalakaları da gelmiyor artık…