Panathinaikos Koçu Ergin Ataman, farklı kaybettikleri maçtan sonra Kızılyıldız yerine, “Olympiacos’u tebrik ederim.” dedi. Ataman daha sonra bilerek yaptığı hatayı düzeltirken, “Tribünler sürekli Olympiacos lehine tezahürat yaptı. Bu nedenle kafam karıştı.” göndermesini yaptı.
Ataman maçla soruları yanıtlarken de şunları söyledi:
* İlk çeyreğe berbat bir hücumla, inanılmaz hatalarla başladık. 10 şutun tamamını kaçırdık ve bunların yüzde 90’ı boştu, turnikeleri kaçırdık ve sonra oyunun kontrolünü kaybettik. Bazı oyuncular karakter gösterdi, farklı yenilgiyi kabullenmediler, ancak bir iki top kaybı sonrası dirençleri kalmadı.
* (Kendrick Nunn’ın performansıyla ilgili soru üzerine…) Maalesef oyuncuların iyi oynamadığı dönemler oluyor. Şu anda formda değil. İstanbul’daki galibiyet gibi diğer bazı maçlarda bile iyi tepki vermedi. Bu gece bir türlü oyuna giremedi ama bu olur. Bu bir kalite meselesi değil, sadece onun için kötü bir gündü.”
* (T. J. Shorts’un kiralanması olasılığı ile ilgili soru üzerine) Bilmiyorum ama şimdilik takımdaki performansından yüzde 90 emin değilim. Belki bizim hatamızdır, belki de onun. Beklediğimiz performansı göstermedi. Söylentilere gelince, bu konuda hiçbir şey bilmiyorum.
* Üç pivotumuz yok. Basketbol oynamak, özellikle de fark yaratmak, pivotlar olmadan çok zor. Piyasadayız ve bize yardımcı olabilecek uzun bir oyuncu arıyoruz. Jonas Valanciunas’ın gelmemesi beni rahatsız etmedi çünkü onun yerine Richaun Holmes’u getirdik. Sakatlanmadan önce iki iyi maç oynadı. Maalesef sakatlandı.




Koçların da iyi olmadığı dönemler oluyor.