Panathinaikos koçu Ergin Ataman, kritik Monaco maçı öncesinde basın mensuplarının sorularını yanıtlarken, “Oğlum Sard da oynasa kazanmak zorundayız.” dedi.
“Bizim için her maç final niteliğinde. Evet, son üç maçımızı kazanmış olabiliriz ama sezon boyunca birçok maçı kaybettik. Bu yüzden artık bizim için her maç çok kritik. Monaco’ya karşı hazır olmamız ve agresif oynamamız gerekiyor. İlk yarı onlara karşı deplasmanda kaybetmiştik. Yarın oyuncular, koçlar ve taraftarlar olarak hep birlikte çok agresif olmamız lazım. Bizim için Final Four’a gidebilmenin yolu, bu tür maçları kazanmaktan geçiyor. Ligi olabilecek en iyi yerde bitirip Playoff’a kalmak istiyoruz.
Grant’in oynaması kolay değil. Maçtan önce kendini deneyecek ama oynaması zor gözüküyor, sol elinde küçük bir kırık var. Yine de bahane üretmeye vaktimiz yok. Sezon boyunca sakatlıklardan dolayı çok fazla bahanemiz oldu, şu an ise bahane üretecek vakit yok. Yarın oğlum Sarp bile oynasa bu maçı kazanmak zorundayız.”




Ne demek oğlum oynasa, oğlunun özelliği ne? Bu ne kibir ne ego ne kendini beğenmişlik be?
Yorumundan öyle anlaşılıyor ki oğlu en azından senden daha zekidir
Bunu yazan FB lidir, ne dersen de bu ülkeyi yetiştirdiği en büyük hocadır, Ben beşiktaşlıyım yiğidin Hakkı yigidde
İkiniz de çok antipatiksiniz.
Çok gerginler yorumcular da dahil
Bu adam bu tip saçma ifadeler kullanmadan en fazla 1 ay durabiliyor sanki
Ne desen dikkate alınıp yorumlama cevap gereği duyuluyor. Nasıl bir hocasın sen Ataman bu enerjiyi farkında olmadan kimler veriyor sana.
Adamın derdi dikkat çekmek, ne yaparsa konuşulsun istemek, bu da psikolojik bir rahatsızlık belirtisi tıpkı ona şakşakçılık yapanların ki gibi.
Panik butonu için biraz erken. Play-in ve play-off rakiplerinin hepsinin birbirleriyle maçı var daha.