Ataman: Oğlum Sarp da Oynasa Monaco’yu Yenmek Zorundayız

- Reklam-

Panathinaikos koçu Ergin Ataman, kritik Monaco maçı öncesinde basın mensuplarının sorularını yanıtlarken, “Oğlum Sard da oynasa kazanmak zorundayız.” dedi.

“Bizim için her maç final niteliğinde. Evet, son üç maçımızı kazanmış olabiliriz ama sezon boyunca birçok maçı kaybettik. Bu yüzden artık bizim için her maç çok kritik. Monaco’ya karşı hazır olmamız ve agresif oynamamız gerekiyor. İlk yarı onlara karşı deplasmanda kaybetmiştik. Yarın oyuncular, koçlar ve taraftarlar olarak hep birlikte çok agresif olmamız lazım. Bizim için Final Four’a gidebilmenin yolu, bu tür maçları kazanmaktan geçiyor. Ligi olabilecek en iyi yerde bitirip Playoff’a kalmak istiyoruz.

Grant’in oynaması kolay değil. Maçtan önce kendini deneyecek ama oynaması zor gözüküyor, sol elinde küçük bir kırık var. Yine de bahane üretmeye vaktimiz yok. Sezon boyunca sakatlıklardan dolayı çok fazla bahanemiz oldu, şu an ise bahane üretecek vakit yok. Yarın oğlum Sarp bile oynasa bu maçı kazanmak zorundayız.”

- Reklam-

9 YORUMLAR

  1. Ne desen dikkate alınıp yorumlama cevap gereği duyuluyor. Nasıl bir hocasın sen Ataman bu enerjiyi farkında olmadan kimler veriyor sana.

    • Adamın derdi dikkat çekmek, ne yaparsa konuşulsun istemek, bu da psikolojik bir rahatsızlık belirtisi tıpkı ona şakşakçılık yapanların ki gibi.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Sosyal Medya

33,250TakipçilerTakip Et
38,158TakipçilerTakip Et
65,321AboneAbone Ol

En Son Haberler