Panathinaikos, Zalgiris karşısında önemli bir geri dönüş galibiyeti elde ederek 12-6’ya yükseldi. Koç Ataman, çok iyi maç çıkaran Osman, Nunn ve Shorts’un katkılarına övgüde bulundu, Lessort’un sakatlığı ve Ömer Yurtseven’in sözleşme durumunun belirsiz olduğunu söyledi.
Ataman, “Dürüst olmak gerekirse Lessort’un ne zaman dönebileceğini bilmiyorum. Doktorlar iyimser. Ama göreceğiz.” dedi, Yurtseven’in takımdaki geleceğiyle ilgili sorulara da yanıt vererek, “Bugünlerde kulübümüz menajeri ile konuşuyor, tabii ki takımı bozmak istemiyoruz. Son 2-3 maçta takıma büyük katkı sağladı. Takım için çok önemli bir oyuncu, belki bu performansıyla takımın ilk pivotu da olabilir, umarım kariyeri için iyi bir karar verir.” yanıtını verdi.
Ataman, takımın defansif mücadelesini ve ikinci yarıdaki kilit oyunların Zalgiris karşısında önemli bir deplasman galibiyetine yardımcı olduğunu anlattı.
“İlk yarıda savunmamız çok yumuşaktı. Dürüst olmak gerekirse, 25. dakikaya kadar oyun %100 Zalgiris’in kontrolündeydi. Ancak sonrasında Cedi Osman şutlarda çok önemli skorlar buldu. Daha sonra Nunn ve Shorts da sayı atmaya başladı. Savunma agresifliğimizi geliştirdik ve çok önemli bir galibiyeti koruduk.”




Ömer oynamasın diye NBA’den çer çöp adamlara milyonlar verdin. Şimdi nooldu ?
Ne alaka? Kaç sakatlık yaşandı, haberin yoksa ne torum yapıyorsun? Yok varsa basketboldan anlamıyorsun. Klasik fenerli reaksiyonu. Salla ortaya yersen
Bu kadar cehalet artık şaşırtmıyor bile…FB , Ömer Nba’den ayrılınca daha önce yapılan sözleşme gereğince oyuncunun Avrupa haklarına sahipti fakat ilgilenmedi bile… Ataman olmasa ne milli takıma katkı verebilirdi, ne bu kadar kendini yeniden geliştirebilirdi!?!???? Hala utanmadan Ataman önünü kesti diyor… Ömer’e pozitif ayrıcalıklı davranması gereken (ki 5 numaraya ihtiyacı vardı) FB , elinin tersiyle itince acaba önünü mü açtı bu zihniyete göre?!?!?!?!?
Şeyh müritleri toplanmış yine, sanırsın Ömer’i çok seviyor da o yüzden transfer etti şeyhleri.