- Reklam-
Ergin Ataman, EuroBasket ikinciliğinden sonra milli takımın Türk medyasında yeterince yer almadığını ve başarısızlıklarına rağmen futbolun tüm ilgiyi üzerine çektiğini söylüyor.
Panathinaikos Koçu S Spor’a verdiği röportajda, Türkiye’de “futbol çılgınlığı” yaşandığını söyledi.
“Bu ülkede medyayı, spor camiasını mahvettiler. Futbolda bir çılgınlık var. EuroLeague’de çok iyi gidiyoruz ama gündemde değiliz. Futbol takımları başarısız olduğu için başkanlar değişiyor. Ama yine de herkesin futbola ilgisi yoğun.
Futbolun kendine ait bir ekonomisi var. Milyonlar harcanıyor ama Avrupa’da başarılar gelmiyor. Takımım Galatasaray, Osimhen’e 80 milyon euro harcadı ve bunların hepsi sadece yerel ligi kazanmak için.”
- Reklam-




İlk defa çok doğru bir şey söylemiş.
Genellikle doğru konuşur ve doğru iş yapar da mâlûm kulübün taraftârlarında bir yamukluk var
Siz malumlardaki yamukluğu itiraf etti ilk kez, ondan mı gocundun ?
Bu kadar rezalet ekonomi de bu pahalı gözükse de, Türkiye’ de tek para kazanabileceğiniz spor dalı futbol… Kulüp takımları amatör (futbol dışı diyelim) branşlarda her sene büyük meblağlı zarar ediyor!!! Aziz Yıldırım’ın en çok şikayet ettiği konuydu. EUROLEAGUE şampiyonu 1.5 milyon Euro prim zor alıyor!!! Haaaa diyeceksiniz futbol kâr mı ettiriyor!!! O da beceriksiz yönetimlerin suçu amma velakin dediğim gibi futboldan korkunç para kazanmak mümkün tabi tribüne oynamadan!!! Bir Hollanda bir Belçika hatta Kuzeyliler kadar bile olamıyorsak bu nüfus ile dediğim gibi yöneticiler düşünsün!!!
Spor kulübü olmadığınız için hafsalanız almaz o işleri, yorma kafanı boşuna. Adını andığın eski başkanın basketbolda bugün Avrupa’ın en büyüğü olmasında yolunu kurduğu kulübünde futboldışı branşların tümü kendi bütçeleri ve sponsorlarıyla tıkır tıkır yürür, futbola yük olmadan. Dünya ve Avrupa madalya ve Kupalarını da armut gibi toplar, o düzen saat gibi kurulmuştur, bu örnek başka bir camiada bırak Türkiye’yi Avrupa’da yok.
Hahaha hakkaten buna inanıyor da söylüyor!!! Yav her kongre de futbol dışı tüm branşlarda zarar ediyoruz diyorlar, hatta FB futbolda da şahsi çekler vs olmasına rağmen Felaket zarar ediyor.Aziz Başgan bu borçlar yalan diyor adam kalem kalem sayıyor , arkası kollanmasa Türkiye’de tüm kulüpler ceza alır… UEFA sıkıştırmayı bıraktı da kulüpler yeniden palazlandi. Hakkaten basketbolda yıllık gideri olan 35 milyon Euro kazandığını sanıyor bunlar 😂😂😂 Euroleague sana 10da1ni zor veriyor bu paranın!!! Allah size az da olsa zeka da vermiş açın biraz makale okuyun , Euroleague ile ilgili , bak Barça bile borçlardan illallah dedi kesti paraları, FB niye NBA ile görüşüyor kâr ediyorsa 😂😂😂😂😂 La biraz izan!!! Şimdi gördüm Bokstan da para kazanıyoruz yazmış 😭😭😭 Hakkaten cehalet ne güzel şey!!! Yav bak sana son kıyak; GS şampiyonlar Ligi’nde tek galibiyete 2.1 milyon Euro alıyor, Euroleague ‘de f4 takımları hariç bu parayı alan yok tüm sezonda 😎 Bak yıllardır seni eğitiyorum ama sonuç alamasamda vazgeçmiyorum son iki sezondan sana iki örnek; utanma oku… https://www.google.com/amp/s/www.ntvspor.net/amp/foto-galeri/euroleague-sampiyonlugunun-para-odulu-ne-fenerbahce-beko-euroleaguede-sampiyon-olursa-ne-kadar-kazanacak-6832de6aed8fde03f70005f8 ve https://www.eurohoops.net/tr/euroleague-tr/1678682/euroleaguede-sampiyonun-ve-diger-takimlarin-kazandigi-para-belli-oldu/ 😘
Kulubün başkanı osimhen transferi adını vermek istemeyen bir sponsor tarafından destekle yapıldı diyor. Böyle bir ortamda kim,nasıl,niye o parayı verir ve ismini duyurmak istemez? Bu kişi veya şirket osimhen resmini ve ona ödenen parayı tasvir eden kutuları reklamlarında kullanan yasadışı bahis sitesi sahibi veya şirketi olmasın sakın? Bununla ilgili haberler yapıldı ama şaibelerle ismi her zaman anılan ve anılacak kulüpten çıt yok her zamanki gibi.