Barcelona ve Valencia deplasmanları öncesinde konuşan Panathinaikos Koçu Ergin Ataman, takımın İspanya yolculuğu öncesinde yaptığı açıklamalarda bu haftanın önemine dikkat çekti:
“Son üç maç da tüm takımlar için çok kritik. Barcelona ile aynı galibiyet sayısındayız. İlk maçı kaybettik, eğer iyi bir sıralama istiyorsak onları deplasmanda yenmeliyiz. Bu maçlar bizim için Final Four gibi. Eğer bu maçları kazanamazsak iyi bir sıralamayı hak etmiyoruz ve playoff’u kaçırma riskiyle karşı karşıya kalırız. Gerçek bu.
Barcelona çok iyi ve tecrübeli bir takım. Punter çok iyi bir skorer, ona karşı savunmamız önemli olacak. Clyburn, Shengelia, Vesely, Hernangomez gibi çok önemli oyuncuları var.
Her zamanki gibi iyi savunma yapmalıyız. Shengelia’yı alçak postta durdurmalı, Punter’ın skor üretmesini engellemeliyiz. Hapoel maçında çok iyi oynadık ama serbest atışları kaçırdık. Bu seviyede bunları atmak zorundayız.”
Grant antrenmanda denedi, fena değildi. Barcelona’da tekrar deneyecek ve sabah karar verilecek. Rogavapoulos ve diğer sakat oyuncular bizimle olmayacak.”
Sistem değişikliğiyle ilgili soruya yanıt veren Ataman, “PlayStation oynamıyoruz, oyuncu değiştirir gibi sistem değiştiremeyiz. Her duruma hazır olmalıyız. 2-3 haftada sistemi değiştirmek mümkün değil, kendi oyunumuzla devam edeceğiz.” diye konuştu. (Eurohoops)




Umarız ki play off yapamazsınız..
Hocam sen 10. Da girsen kupayı alırsın yeterki inancını kaybetme takım tam zamanında bir arada belkide playoff en formda döneminiz olacak !
Kesinlikle sana katılıyorum. 4-5-6 sırada bitirebilir. Zaten Barcelona’yi deplasmanda yendi. Finalfour 99%