Ataman: Sosyal Medyadakiler İçin Üzgünüm

- Reklam-

Zalgiris galibiyetnden sonra Panathinaikos Başantrenörü Ergin Ataman açıklamalarda bulunurken, kendisini eleştireblere yüklendi.

Sosyal medyada kendisine yönelik eleştirilere değinen Ataman şöyle ko0nuştu:

“Yumruklarımı sadece EuroLeague ve Yunanistan Ligi’nde şampiyon olduğumuzda göreceksiniz. Dün basın toplantısında da söyledim; Yunanistan Ligi’nde birkaç maç kaybetmiş olmamız umurumda değil. Sosyal medyada herkes benim hakkımda konuşuyor ve ‘Ataman gitmeli’, ‘Avrupa’nın, dünyanın en kötü koçu’ diyorlar. Herkes benim sonuçlarımı biliyor, bu yüzden umurumda değil. Normal sezon maçlarını kazandığımızda da çok sevinmem. İnsanların ne söylediği umurumda değil, takımım önemli.

Bazen bu sezon problemler yaşadık, iyi basketbol oynamadığımız dönemler oldu ama bu akşam Lessort’un katkısıyla çok iyi oynadık. İlk yıl bizi şampiyonluğa götüren oyunumuzu sahaya yansıttık. Bu sistemle devam edeceğiz. Sosyal medyadaki insanlar adına üzgünüm çünkü bu akşam konuşacak bir şeyleri yok. Belki başka bir konu bulurlar. Ama benim yumruklarımı yine göreceksiniz; tıpkı kazandığımız Kupa’da olduğu gibi, başka bir şampiyonluk kazandığımızda.

İlk periyod dışında çok iyi savunma yaptığımızı düşünüyorum. İlk periyodda hücum ribaundlarında problem yaşadık ve 27 sayı yedik. Ancak sonrasında savunmamız özellikle Williams-Goss ve Francisco’ya karşı çok iyi çalıştı. Hücumda Lessort’u kullandık, Wright’ı faul problemine soktuk ve oyundan düşürdük.

İkinci ve üçüncü periyodlarda mükemmele yakın basketbol oynadık. Sadece son dakikalarda 14 sayı öndeyken Francisco çok zor şutlarla 8-10 sayı buldu. Yine de maçı kontrol ettik. Bu akşam Lessort’tan çok büyük katkı aldık, Osman da harika oynadı. Herkes savaştı ve bizim için çok önemli bir galibiyet aldık. Çünkü Zalgiris’i hem burada hem de Kaunas’ta yenmiş olduk.”

- Reklam-

7 YORUMLAR

  1. Herkes senin oyuncular sayesinde sonuçların olduğunu da iyi biliyor yunana çalışan kibir abidesi. Geçen sene de şampiyonuz falan diyordun havayı aldın yine alacaksın.

  2. Gelmiş geçmiş en büyük Türk antrenör. Ve so 7 senenin tartışmasız Avrupa’nın en başarılı antrenörü içimizdeki ezik fenerbahçelilerin yorumları bunu değiştirmeye yetmez gerçekleri tarih yazar !!! biz milli takımızın hocası ve eurolige in son 7 senedir en büyük koçuyla gurur duyuyoruz. Eurolige kupasını yine kaldıracak !!!

    • Türkiye’de başarılıysa haklıdır ucuzluğu ve basitliği var, kendisi başarılı, kupalar da kazandı ama en büyük antrenör mü, değil. Bunu birçok basketbol adamı da bilir ve söyler. En iyi antrenör demek için yetiştirdiği, gelişmesine katkıda bulunduğu oyuncu sayılarına da bakmak gerekir. Yabancılara katkısı oldu mu, evet, Larkin’in kötü oynasam dahi sahada kalacağımı biliyordum sözü de buna örnek. İçimizdeki ezik Fb’liler sözü de basketbol adına komik olmuş, olimpiyatlara en çok oyuncu gönderen, ödül alan, tesis yapan, gençlere değer veren, bir çok branşta üst seviyede mücadele eden kulüp olduğu ortada.Kupayı da kazanırsa o değil para uğruna başarısı için uğraştığı, aleyhimize ne varsa yapan bir ülkenin takımı kaldıracak. Asıl ezikler de Fb’yi kıskanan hasetlerdir,senin gibi

    • Zübüklerin varlığının aslında bir önemi yoktur, problem, üstadların yani asıl BÜYÜKlerin adını bile bilmeyen ama o zübükleri omuzlarına alan, bunun uğruna Yunan’a bile yalakalık edecek kadar çukurlaşabilen senin cinsinden sıfır değerli kazmaların bolluğudur.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Sosyal Medya

33,250TakipçilerTakip Et
38,158TakipçilerTakip Et
65,321AboneAbone Ol

En Son Haberler