Ataman: Ülkemle İlgili Mesajlar Alıyorum… Türk Olmaktan Gururluyum…

- Reklam-

Virtus Bologna galibiyetinden sonra basın toplantısında konuşan Panathinaikos Koçu Ergin Ataman, takımının taraftarlarından Türk uyruğuna ilişkin saldırgan mesajlar aldığını açıkladı.

* Çoğunlukla sosyal medyada, özellikle ülkem nedeniyle bana saldırmaya başlayan, içlerinde Panathinaikos taraftarları da bulunan bazı insanlar var. Türk olduğum için Yunanistan’ı terk etmem gerektiğini söyleyen mesajlar gönderiyorlar. Bu tür şeyler Panathinaikos için çok kötü.
* Türk olmaktan gurur duyuyorum, ama Yunanistan’ı da seviyorum. Atina’yı seviyorum. Panathinaikos’u seviyorum, buraya başarılı olmak için geldim. Bunun için maçın başında yumruğumu gösterdim.
* (Şampiyonluk kazanamazsa ayrılacağına dair yaptığı açıklama ile ilgili olarak) Avrupa’nın en iyi kulübü ve en iyi organizasyonu olan Panathinaikos’ta oynuyorsanız, maçları kazanmak ve ardından hedefe ulaşmak için çaba sarf etmelisiniz. Bu benim için bir meydan okuma. Ayrıca, oyuncularım da kendileri için bu meydan okumayı kabul ediyorlar. Kazanamazsak kendim için olduğu gibi oyuncuların gideceğini söylemiyorum, ama bu meydan okumayı kabul etmeleri gerekiyor. Biz kazanmak için buradayız. Tek önemli olan şey bu.” dedi.

- Reklam-

2 YORUMLAR

  1. Sadece Türkiye ve sana değil Ata’mıza da hakaret ediyorlar ve bu durumda senin tek dakika daha orada kalmaman lazım ama nerede sende o izan? Derdin davan ego,para ve kupa maalesef…

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Sosyal Medya

33,250TakipçilerTakip Et
38,158TakipçilerTakip Et
65,321AboneAbone Ol

En Son Haberler