- Reklam-
EuroLeague, son Disiplin Kurulu, Olympiacos’a yenildikleri maçtan sonraki ifadeleri nedeniyle Panathinaikos Koçu Ergin Ataman’a 5 bin euroluk para cezası verdi.
Ataman konuşmasında, “Bir derbi maçında deplasman takımı, 28 serbest atış kullanıyor. Bizse sadece 18 serbest atış kullandık. Dolayısıyla hakemleri tebrik ederim. Tabii bu dediklerim için EuroLeague bana ceza verecek ama sorun yok.” demişti.
- Reklam-




Halil Ergin Ataman için ceza önemli değil. Yrter ki kendinden bahsedilsin. ;)))