Ataman’dan Taraftarlara teşekkür

- Reklam-

Panathinaikos’un Kızılyıldız’ı 82-74 mağlup ettiği maçın ardından koçö Ergin Ataman taraftarlara teşekkür etti.

“Burası OAKA. Bu atmosfer bize iki yıl önce şampiyonluğu kazandırmıştı. Her maçta bu atmosfere ihtiyacımız var çünkü artık her maç bizim için final. Bu akşam gelip son ana kadar inanılmaz enerjiyle bizi destekleyen taraftarlara teşekkür ediyorum.

Son çeyrekte nihayet agresif savunma yapmaya başladık ve tempoyu artırdık. Nunn ilk üç çeyrekte ritmini bulamamıştı ama son bölümde düzenli skor üretti. Hayes-Davis MVP performansı gösterdi, Rogavopoulos bize çok katkı verdi. Ama benim için maçın X faktörü Juancho’ydu. Müthiş savunma yaptı, ribaund aldı, bloklar yaptı ve savunma temposunu yukarı çekti.

Son çeyrekte Hayes-Davis ve Juancho’yu birlikte uzun pozisyonunda kullandık. Bu sayede sahayı daha iyi açtık. Sloukas da oyun kurucu olarak boşlukları çok iyi değerlendirdi. Grant savunmada harika iş çıkardı. McIntyre çok kaliteli bir guard, ilk yarıda 8 asist yaptı ama ikinci yarıda takım savunmamız çok daha iyiydi.

“Üçüncü çeyreğin sonunda 12 sayı gerideydik. Ama son bölümde hücumda daha akıllı oynadık ve savunmada direncimizi artırdık. Bu çok önemli bir galibiyet çünkü çok iyi bir takıma karşı oynadık ve şimdi onlarla aynı seviyedeyiz.

İlk yarıda pick-and-roll savunmasında çok zorlandık ve hücum ribaundları verdik. İkinci yarıda ise çok daha iyi savunma yaptık. Son çeyrekte kontrolü tamamen ele aldık.”

- Reklam-

5 YORUMLAR

  1. Uzak ara şampiyon olacak bir kadro kurulmuş ve eline teslim edilmiş.. Bütün maçları çok rahat kazanmış olman ve ilk 4 takım arasına bu zamanlarda girmeyi garantilemiş olman gerekirdi. PANA ile şu anda, bir zamanların CSKA basketbol takımı görünümündesin. Orada da şu andaki Ergin Ataman gibi CSKA’nın başında İTOUDİS vardı. Her yıl şampiyon yapıyorum diye böbürlenip dururdu. CSKA’ dan bir ayrıldı, sudan çıkmış balığa döndü. Çünkü artık elinde süper starlar yoktu ve takımı ben şampiyon yapıyorum safsatası açığa çıkmış, kel görünmüştü. O kadar takım çalıştırdı hiç birinde başarılı olamadı. Aynen senin gibi…Lakin şanslısın EFES gibi süper para harcayan bir Başkandan sonra , ondan daha da çok para harcayan bir Başkana rastladın. İstediğin tüm yıldızları bastırıp parayı alıyor. Hayes Daviş gelemedi Fenere mesela.. Çünkü F.Bahçe BEKO o parayı veremezdi.Hala seyirciye teşekkürler falan..Yahu sen Başkana teşekkür et.Ne seyircisi.. Bunu sen de biliyorsun ya …!

    • Bazıları ellerindeki çok iyi kadroyu bile kullanamıyorlar (José Mourinho) dünyanın parasını veriyoruz yetmiyor gönderirken tazminat veriyoruz başarılı oluyor adam yapılan transferlere almayın mı desin elindeki kadroyu olabildiğince iyi kullanıyor helal olsun
      Niye bu kadar kötülüyorsunuz çok iyi bir koç dünya bunu kabul ediyor biz adamı kötülüyoruz

  2. Ya bu adam Beşiktaş i da şampiyon yaptı bu ligde Galatasaray i da hala neyini tartisiyorsunuz aynı zamanda bu takimlari oynadığı Avrupa kupalarında da şampiyon yaptı ne kadar çok biliyoruz valla herkes guardiola bizde

  3. Efesin EL şampiyonu olacak kadrosunu kurduğunda bir tek LArkin üst düzey bir oyuncuydu. Kimse bir süper yıldıza dönüşeceğini bilmiyordu. Micic Zalgristen 2. guard geldi. Bobua müzmin sakattı. Moerman Barcada tutuanamıştı. Pleiss, Simon, Anderson hiçbiri top takımların radarında bile değildi. Dunston takımın emektarı konumundaydı . Takım başarılı oldukça oyuncuların da maaşı arttı. Millet boş boş yazıyor.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Sosyal Medya

33,250TakipçilerTakip Et
38,158TakipçilerTakip Et
65,321AboneAbone Ol

En Son Haberler