- Reklam-
FC Barcelona Yönetim Kurulu, bugünkü toplantısında Euroleagıe’de kalma kararını resmi olarak açıkladı ve NBSA Europe kapısını kapattı.
Açıklama şöyle:
“Yönetim Kurulu, kulübün kurucu ortaklarından olduğu EuroLeague’de erkekler birinci basketbol takımının katılım lisansının önümüzdeki 10 sezon (2036-37 sezonuna kadar) uzatılmasını onaylamayı kabul etmiştir. Yönetim Kurulu, her zaman mevcut en iyi yarışmalara katılma konusundaki uzun süredir devam eden taahhüdünü yeniden teyit etmektedir.”
- Reklam-



