Barcelona Euroleague’de Kaldı

- Reklam-

FC Barcelona Yönetim Kurulu, bugünkü toplantısında Euroleagıe’de kalma kararını resmi olarak açıkladı ve NBSA Europe kapısını kapattı.

Açıklama şöyle:

“Yönetim Kurulu, kulübün kurucu ortaklarından olduğu EuroLeague’de erkekler birinci basketbol takımının katılım lisansının önümüzdeki 10 sezon (2036-37 sezonuna kadar) uzatılmasını onaylamayı kabul etmiştir. Yönetim Kurulu, her zaman mevcut en iyi yarışmalara katılma konusundaki uzun süredir devam eden taahhüdünü yeniden teyit etmektedir.”

- Reklam-

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Sosyal Medya

33,250TakipçilerTakip Et
38,158TakipçilerTakip Et
65,321AboneAbone Ol

En Son Haberler