- Reklam-
Partizan-Fenerbahçe maçı öncesinde kulüp organizasyonu ile Partizan tribününde Sultan Murad’ın Kosova Savaşı’nda bıçaklandığı anın resmedildiği pankart açıldı.
FIBA ve Euroleague, İsrail’i kınayacak eylemleri Türk takımlarına yasaklarken, bakalım Belgrad’daki bu aşağılık kompleksini ortaya koyan davranış ciddi şekilde cezalandırılacak mı, yoksa 2-3 bin euro ile geçiştirilecek mi?
Kulübün karar mekanizması üzerinde etkinliği olan Fenerbahçe’nin eski koçu Zeljko Obradvic’in müdahale etmemesi de ayrı bir üzücü olay…
- Reklam-




Obra belki pankartı görmedi veya gördü diyelim ne olduğunu anlamadı ya da dikkat etmedi, orada Fb kulubü yöneticileri,elçilik görevlileri yok mu, onlar ne yaptılar, tepki verdiler mi? Eurolig bu rezaleti parayla geçiştirir mi belli olmaz, yunanistan’daki maçlarda da Atatürk ve Türkiye aleyhine pankartlara da ceza vermemişlerdi buna da vermezler. Neyse ki Fb ilk yarıda rakibini duman etti umarız böyle devam ederler israil gibi katil olanlara hak ettiklerini verirler.
Sahada Çetnik selamı veren kişi burada baş tacı edildi, sözün bittiği yer.
Kim? Milan Gurovic mi?
Sahadan çekilmeyi önerenler, ima edenler malum ya galatasaraylı, ya trabzonlu.
Buna günü geldiğinde anlayacakları dilden bir koreografi ile yanıt verilmelidir. Öyle kibar ve asil mesajlarla değil, öyle utandıramazsınız onları, bu çobanoviçlerle de, eski tebamız olsun olmasın öbür Avrupalılarla da çatır çatır muhatap olunur, en az aynı düzeyden, canlarını acıtacak şekilde. “Bize yakışmaz asil ve ağır olalım” derseniz mesaj gitmez, zayıflık algılarlar, polyanalığın lüzumu yok.
En vurucu pankart, koreografi vs neyse yapılmalı. Bu terbiyesiz millete ve Eurolig mafyasına gerekli cevap verilmelidir. Neyse cezası ben de cebimden ne çıkarsa vermeye razıyım.