Eurocup defterini açan Beşiktaş deplasmanda Lietkabelis’e 85-79 yenildi. Topu paylaşmakta ve savunma şemalarında bazı sorunlar yaşayan temsilcimiz henüz sezon başı olduğu için rolleri de iyi dağıtmış gözükmedi. Lietkabelis ise her zaman oynadığı oyunu yine oynamayı bir şekilde başardı. Dış atışlarda çok zayıf kalan temsilcimizde Conor Morgan’ın eksikliği hissedilirken pota altından da hiç düzenli katkı alamadık.
Jonah Mathews 15, Devon Dotson 14, Anthony Brown 10 sayıyla oynadı.
Maça biz iyi başlasak da çabuk kendine gelen Lietkabelis kontrolü eline aldı. Boş dış atışları temsilcimiz değerlendiremeyince ekstralara kaldık. Topu hiç paylaşamayıp sadece 1 asist yaptığımız çeyrekte bir şekilde skorda kaldık. İlk çeyrek sonunda 22-19 Lietkabelis üstündü.
İkinci çeyreğe çok iyi başladık. 10-0’lık seriyle rakibe molayı aldırdık. Mola dönüşünde de etkili olsak da biraz toparlandılar. Potaya giderek rakibi rahatsız edince alan savunmasına döndüler . Bu sefer de dış atışlarda isabet bulunca ilk devreyi 43-35 önde tamamladık.
İkinci yarıya Lietkabelis müthiş girdi. Üst üste aynı isabetleri yiyince mola geldi temsilcimizden. Matthews sorumluluk alarak hücumumuzu belli bir seviyeye getirdi. Rakibin ekstra isabetleri gelince skor dengede kaldı. Çeyrek sonunda savunmayı biraz toparlayınca son çeyreğe de 57-55 üstün gittik.
Son çeyrek başında iyi bir isabet bulsak da üst üste üç üçlük yeyince bir anda hem oyun hem skor kontrolü rakibe geçti ve mola aldık. Hücumda bir türlü dış atıcıyı bulamayınca kilitlendik. Lietkabelis ise Rubit önderliğinde çok iyi hücum etti. Bitime 3.11 kala fark 8 sayıya çıktı. Yiğit’in üçlüğü ile nefes aldık. Dış atışlarla farkı kapatmaya çalıştık ama başarılı olamadık. Karşılaşmadan Lietkabelis 85-79 galip ayrıldı.




Conor Morgan niçin takımda yok tek uzun forvetle oynarsak olacağı bu
Morgan olsa bile zizic, kamagate, morgan ve vitto yetersiz kalacaktır. Bir yerli takviye mutlaka düşünülmeliydi…