- Reklam-
Euroleague’deki toplantıdan Beşiktaş’a müjdeli haber çıktı… Ekonomik sorunlar yaşayan Monaco’nun yerine Beşiktaş 13 hissedarın oyuyla Euroleague’e alındı. Beşiktaş önümüzdeki sezon Euroleague’de oynayacak, gelişmelere göre devam edip etmeyeceği belli olacak.
Bilindiği gibi Bourg Eurocup Şampiyonu olmuş ancak Euroleague’de oynamak istemeyince boşluk doğmuştu.
Öte yandan 2027-28’den itibaren 24 takımlı formata geçilmesi kararlaştırıldı.
- Reklam-




Müjde mi felaket mi olduğunu birkaç sene sonra görürüz.
Ben bunun çok hayırlı bir karar olduğunu düşünmüyorum. Herkes buradan kaçmaya çalışıyor. Önceki sene F4 yapan Monaco bütçesini düşürünce direkt çıktı organizasyondan. Kaç kere Eurocup şampiyonu buraya girmek istemedi. Biz neden bu kadar hevesliyiz hiç anlayamıyorum. İnşallah uygun sponsor desteği bulunur da fazla maddi külfet altına girmeden en azından play-in hedefi olan yarışmacı bir takım kurulabilir.