Beşiktaş‘ın Basketbol Şubesi Sorumlusu, Yönetim Kurulu Üyesi Özkan Arseven, sponsorluk anlaşması için düzenlenen basın toplantısında mikrofon karşısına geçti ve Euroleague’nin gelecek sezon 24 takımla oynanacağını söyledi.
“EuroLeague yetkilileriyle en son 1-2 ay önce görüştük. Gelecek sezon 24 takım olacak diye biliyorum. Tabii ki Beşiktaş’ın orada olması EuroLeague için önemli, Beşiktaş için de EuroLeague’de olmak önemli. Ancak şimdi NBA’in yaptığı farklı bir organizasyon (NBA Europe) daha var. O da muhtemelen bir sonraki sezon devreye girecek. Dolayısıyla Avrupa’da çok şey değişebilir ama takımlar bazında büyük değişiklikler olacağını düşünmüyorum. Benim tercihim, Beşiktaş’ın hak ederek EuroLeague’de olması. Tabii biz, EuroCup şampiyonluğu ilr hedefimize vardıktan sonra bunları konuşmanın bir anlamı olmayacaktır.
Sakatlıksız bir sezon geçirdiğimiz takdirde bu hedefe ulaşacağımızı ümit ediyoruz. Olmazsa da, yani aksi bir senaryoda yine bizim EuroLeague ile görüşmelerimiz devam edecek. Gelecek sezonla ilgili planlamamızda bir değişiklik olacağını düşünmüyorum.”



