- Reklam-
Karadağ İçişleri Bakanlığı tarafından yapılan resmi duyuruya göre, Salı günü oynanacak Buducnost-Beşiktaş GAİN maçı için Beşiktaş taraftarlarına bilet satışı yapılmayacak ve deplasman tribününe girişe izin verilmeyecek.
Karşılaşmada Karadağ kimlik kartına sahip kişilerin salona girişine izin verilecek.
Bilindiği gibi Podgorica’da 25 yaşındaki Karadağlı bir gencin ölümünden iki Türk sorumlu tutulmuş, yaklaşık 10 bin Türk’ün yaşadığı 600 bin nüfuslu ülkede halk sokaklara dökülüp Türkiye aleyhinde gösteriler yapmış, Karadağ Başbakanı Türkiye’den vizesiz girişi iptal etmişti.
- Reklam-




Adamlar ülkesini,milletini koruyor, anında vizeyi koyuyor, bizim gibi yol geçen hanı değil orası. Buraya da arnavut,sırp,kolombiya ne arasan mafyası doldu. Hiç bir yerde itibarımız kalmadı, nereye gitsek batırıyoruz,millet kolay para kazanma, mafya teşviği,özentiliği, devletin umursamamasından daha da it,
kopuk oldu maalesef. Ülkemizin adı uyuşturucu, mafya, rüşvet, yolsuzluklar, suç ile anılıyor azınlık hariç kimsenin umurunda değil.
Kadim çağlardan bu yana dağlı kavimler hayvancılıkla geçinirdi, Karadağlılar ise haydutlukla geçindiler. Osmanlı’da Rumeli ülkelerinde kriminalizm de bunlara dayanırdı. Avrupalı ve Ruslar devleti dinamitlemek için bu çok “elverişli” dağı kullandılar, örgütlediler, uluslaştırdılar, devlet dağıldı, koptular, “Yugoslavya’ya” girip çıktılar da şimdi güya toplum olmuşlar, kendilerini koruyacaklarmış, breh breh. Bu arada normal herhangibir yermiş gibi gidip oraya köfteci dükkanı açan, veya tatil yapan, hatta yerleşip çocuğunu okullarına gönderen süpercahil polyanalara da hayret, eliniz kolunuz bağlandı şimdi işte, ne bekliyordunuz ? Beşiktaş da bu maça bu koşullarda çıkarsa bir daha asaletten bahsetmesin.