- Reklam-
Cedi Osman, Panathinaikos-Fenerbahçe BEKO maçının sonunda oyuncular arasında meydana gelen gerginlikle ilgili soruları yanıtladı.
“Baldwin’in yaptığı profesyonellikten uzaktı. Yaptığı şey bu kulübe saygısızlıktı.
Panathinaikos, Baldwin’in sandığından çok daha büyük bir kulüp. Gerilimin başlamasının nedeni de açıkça buydu. Maçı kazanırsın, elbette kutlarsın ama bu şekilde, provoke edici bir tavırla değil.
Biz ve taraftarımız bunu unutmayacağız. Şanslı bir şutla kaybettik, hepsi bu.”
- Reklam-




Cedi büyük centilmensin ve dün akşam herkesi sakinleştirmeye çalıştın. Ellerine sağlık. Ama keşke ilk maçta burada bizi yenince sahanın ortasında aynı şekilde sevindiğinizi hatirlasaydın. Unutma ki daha büyüğü gelene kadar en büyük biziz şu anda.
Cedi sana çok güveniyorum. Sen geldin, Pana çöktü. Hep orada kal…
Ah cedi vah cedi bu açıklamayı yapmak sana mı kaldı? Ya da sormazlar mı adama, sen Fenerbahçe ‘ nin büyüklüğünü bilmiyorsun diye? Dersen ki bundan sonra sadece Cediyim Osman olmak umrumda değil ona da eyvallah ama adam buzzer beater atmış ne yapsaydı? Sizden özür mü dileyecekti?
Baldwin ilk maçta panalıların orta sahada toplanıp yapmak istediklerine cevap vermiş oldu , abartılı sevinç konusunda ise en son laf edecek kişi cedi dir. Seyircinin bu yaptıkları bakalım ceza alacak mı
Bizde seni unutmayacağız Cedi….
Ortamı sakinleştirmek için elinden geleni yaptın; takdir topladın. Eyvallah!
Ama o davranışın üstüne böyle açıklama yapıp, tehditvari konuşmak nedir yani!
Cedi de uymuş ortama…. Unutma bakalım
Ne lüzumu var , gereksiz sözler , Cedi… Oyununu oyna ,mücadeleni sahada ver , cebini doldur keyfine bak. Hadi Pana klüp altyapısından çıkarsın, sembol oyuncu olursun , o zaman dersin benim evimde bunu yapana tepki gösteririm tamamda ,Türk milli takımının kaptanisin be arkadaş, karşındakide bir Türk takımı.
Ortada saygısızlık, sportmenliğe aykırı denilecek hiçbir hareket yok, sadece hazımsızlık. Tepki gösteren üç isim, ikisi uzun zamandır berbat oynuyor ve son transferle birlikte kontratları tehlikede. Saldırgan iki yıldır oynamıyor, nasıl döneceği belirsiz ve kontratı tehlikede. Bu düzeyde bir ücreti de başka bir takımdan alma olasılıkları da son derece düşük. Başkanın tükürüğü de tam yüzlerine gelmiş, motive olmuşlar. Motive halde başkanlarının önünde diz çökmüş “senin için ölürüz, bizi bırakma” diyorlar. “Cedi Panathinaikos senin sandığın kadar büyük değil, Fenerbahçe bunca basit hatayı tek bir maça sığdırması 10-15 sayı farkla kazanırdı. Sonuca sığınıp şanslı değerlendirmesi yapman da seni ele veriyor, basketbolu bilen herkes için zavallı durumuna düşürüyor bilesin. Madem bu kadar hassassın aynı hareketi İstanbul’da yapan Panathinaikos basketbolcuları için niye söylemedin? Bu da seni iki yüzlü yapıyor.”
12 gün içinde travma listesi: Barça-Paris-Ataşehir-Kadıköy-Mersin(dost ve kardeşleri pananaykos – ki kadın takımı da “Türk antrenörlü”, “Türk oyuncusu” olmasa da – daha düne kadar ki gözağrıları ÇBK Çimsa’ya – ki antrenörü eskiden iki defa FB’yi çalıştırmış Dikelukas – bir daha yenilip elendi)-Atina(“OAKA” dedikleri)-Trabzon ve son olarak bugün Altunizade Burhan Felek (0-3). Bu travma maçlarında Mersin’deki hariç hepsinde taraf olan ve tümünü kazanan FB’nin karşısındaki rakiplerinin her birinin ayrı ayrı sevenleri var, ama bir de hepsini birden “sevenler” var, işte bu ikinci kısım tokat sersemine döndü. Dilerseniz listeye Laso’nun Efes’inin aynı günler içinde arka arkaya üç EL galibiyetini de ekleyebilirsiniz, zira aynı horozların sesini kesti o da. Hatta Efes’in bugünkü galibiyeti de eklenebilir, bugün şişirme bir balonu patlattı.