Bugün Partizan ile oynanacak Fenerbahçe’de Bonzie Colson, Mozzart Sport’a konuşurken maça rakip tribünlerin tezahüratı ile hazırlandıklarını söyledi.
“İstanbul’daki antrenman sırasında Saras, tüm antrenman boyunca salondaki hoparlörlerden Partizan’ın şarkılarını ve tezahüratlarını çaldırdı. Antrenmanın sadece şut attığımız basit bölümlerinde bile sesi kısmadı. Belgrad’da bizi neyin beklediğine alışmamızı istedi, özellikle bunu daha önce hiç yaşamamış oyuncular için. Genel olarak çoğumuz neyle karşılaşacağımızı biliyoruz ve hazırız.
Ben kişisel olarak Belgrad’da oynamayı seviyorum. Takımımızdaki birçok oyuncu da bu maçları çok seviyor. Taraftarları duyduklarında, herkes çılgına döndüğünde havaya giriyoruz. Ama salonu susturmayı da seviyoruz.”




Doğru, çok güzel susturdular.
Doğru, çok güzel susturdular……