Curry’ye Göre NBA Oyuncuları Az Kazanıyor

- Reklam-

Golden State Warriors‘ın süperyıldızı Stephen Curry, NBA oyuncularının hak ettiğinden daha az kpara azandığını ileri sürdü.

“Kazandığımız rakamlar kulağa çılgınca geliyor olabilir, ancak ligin şu anda elde ettiği büyüklük, neyle kıyaslarsanız kıyaslayın muhtemelen bunun 10 katıdır. Oynadığımız süre boyunca takımların hisse ortaklığında yer alamıyor oluşumuz, ‘evet, hak ettiğimizden az kazanıyoruz’ dememin sebeplerinden biri; çünkü siz de o değer artışına ortak olmak istersiniz.

Hayatımızı basketbol oynayarak kazandığımız bir konumda olduğumuz için çok şanslı olduğumuzu biliyorum; insanların kazandığı paralar ortada ve bence bunların hepsi sonuna kadar hak ediliyor. Çünkü bu özel bir ürün, eğlence değeri barındırdığı için muhtemelen hiçbir zaman yok olmayacak özel bir sektör.

Ama evet, umarım çok geçmeden bu kurallar biraz değişir ve böylece oyuncular da takım hisselerinin değer kazanmasından, ligin değerlemelerinden ve bu tarz şeylerden daha fazla pay alabilir. Bunu hak ettiğimizi düşünüyorum.”

NBA’DE BU SEZON EN ÇOK KZANANLAR
1.Stephen Curry GSW $59,606,817
2.Joel Embiid PHI $55,224,526
3.Nikola Jokić DEN $55,224,
4.Kevin Durant HOU $54,708,609
5.Jayson Tatum BOS $54,126,450
6.Anthony Davis WAS $54,126,450
7.Giannis Antetokounmpo MIL $54,126,450
8.Jimmy Butler GSW $54,126,450
9.Jaylen Brown BOS $53,142,264
10. Devin Booker PHO $53,142,264
47. Alperen Şengün HOU $33,944,954

- Reklam-

4 YORUMLAR

  1. Tüm dünyada ve yaşadığın Abd’de bile insanlar ciddi geçim sorunları yaşarken genç yaşlarda böyle paralar kazanıp da az demen seni göz ve gönüllerden düşürür…

  2. Zenginin malı züğürdün çenesi durumu olacak ama yıllık brüt 150-160 net 75-80 milyon dolar civarı kazanan adam da az kazanıyoruz diye ağlamasın yahu 🙂

  3. Gözünü toprak doyursun, dünyada kaç kişi 20 ve 30’lu yaşlarda yılda o paraları kazanıyor be düşüncesiz adam ! Kulüpler sayenizde çok kazanıyor doğru ama size de dehşet paralar ödüyorlar daha neyin hissesinden pay istiyorsun? Ayrıca listedeki kazançlar sadece basketboldan kazandıkları bir de sponsorluk ve reklamlardan kazandıkları da var !

  4. Haksız diyemem, kendi koşulları içinde değerlendirmek lazım… Alp’i burda olsa 33 milyon tl alamazdı. Orada dolar cinsi alıyor. Orda ortalama 6 milyon kişi tv den izliyor, burada olsa ülkede 100bin kişi belki izler… kıyaslarsan az asgari ücretin ne ki sporcun ne alsın

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Sosyal Medya

33,250TakipçilerTakip Et
38,158TakipçilerTakip Et
65,321AboneAbone Ol

En Son Haberler