Anadolu Efes çok iyi bir ilk yarıdan sonra ritmini tamamen kaybetti ve ikinci yarı Hapoel Tel Aviv@in kontrolü altında oynandı. Efes iyi oynamasa da hala oyunun içindeydi ancak bitime 5:45 kala yaşananlar kırılma anı oldu…
Hapoel 71-67 öndeyken Antonio Blakeney’in köşe üçlüğünde Jordan Loyd örnek şekilde legal savunma yaptı… Şutu bozmak isterken öne doğru sıçramadı, kolu kendi silindirinde kaldı ve Blakeney’in şutu kaçırmasını sağladı… Buna karşın hakemden Loyd’a faul kararı çıktı… Loyd pota arkasındaki Efes yöneticilerine faul yapmadığını söylerken bir de teknik faul aldı… Bunun üzerine pozisyona çok yakın olan Anadolu Efes benchi tepki gösterdi, asistan koç atıldı, ayrıca benche bir de teknik faul…
Sonuçta bir Euroleague maçında belki de ilk kez bir takım üst üste 7 serbest atış kullandı… Hepsini Antonio Blakeney kullandı, hepsini sayıya çevirdi ve fark 11’e çıkınca maç bitti..
İnsanın aklına herşey geliyor… Başta İsrail lobisi olasılığı olmak üzere…




Tüm sportif müsabakalarda ihracı gereken İSRAİL’E tam tersi kayirmacilik yapılması adalete yapılan darbedir.
Dilerim tüm insanlık buna reaksiyon gösterir.
Son yıllarda ilk kez bir maçın bu kadar göz önünde bir takımdan alınıp diğer takıma alanen verildiği bir karşılaşmayı izledim. Hem evin yerine deplasmana git hem de hakem senle uğraşsın… Netanyahu sezonuna hoşgeldiniz…
Euroleague de olmaması gereken İsrail takımları üstüne üstlük kayırılıyor.Adamlar hiçbir noktada adaletten yana olmuyorlar kendilerini üstün ırk görüyorlar sonuç Satılmış hakem bozuntuları ülkende oynaman gereken maçı başka ülkede oynamama sebep olan lobi.niye Barselona maçı yada Real Madrid maçı duşrıda oynanmıyor onlar itraile tepkili değil mi???
Akıl alır gibi değil o kadar ülke bu kadar dezavantajli durumda, nasıl bir güç nasıl bir lobiyse bir turlu bertaraf edemediler. Ama kulüplerde sus pus bu hukuksuzluk adaletsizlik ile ilgili bir açıklama yok. Siyasi arenayi geçtim adamlar istemediği ülkede maç yapmıyorlar biz fiili düşman halindeyken Yunanistan Ermenistan Rum kesimi hepsine gittik. Uluslararası hukuk adalet o bu hepsi palavra
Maçı canlı seyrettim. Nerdeyse 50 yıl basketbolun içindeyim ve yakıdan takip ederim. Hakemler ikinci devrede oyunu resmen katlettiler. Böyle rezillik görmedim! Acaba Hapoel’in yöneticileri ne kadar rüşvet verdi!?
Türkiye, dış borç,kredilerin çoğunu bunların avrupa’daki banka,fonlarından alıyor, onlarla gizli gizli ticaret yapıldığı ortaya çıkmasına karşı “ticaret yapılır ne var bunda” diyenlerin yarattığı siyasi korku imparatorluĝuna herkes biat ettiği için ne Fb ne Efes o ülkenin takımlarına tepki veremez, ses çıkaramaz. Suud,Bae,Ürdün,Fas,Kuveyt bunlar arap ve müslüman ülkeler, o ülkeye ambargoya karşı çıkmadılar mı, evet, niye, gaz ve petrolllerini dünyaya o ülkenin adamları pazarlıyor da ondan. Kısaca adına para denen illet her şeyin önüne geçtiği için bu rezalet ve insanlık ayıbı,zulüm devam eder gider onların dediği olur maalesef.
Rezalet bu ya İsrail takımlarını kolluyorlar
İsrail’in olduğu hiç bir organizasyona ülke olarak katilmamaliyiz.Dünyanın geri kalanı ne karar verir bilmem isterlerse bizi tüm organizasyonlardan atsınlar en azından kendimize ve adalete olan inancımız sağlam kalır.
Bu hakemi şikayet etmek gerekiyor.Hakımızı arayalım.
1. Madde : İsrailin avrupa spor platformunda ne işi var? İsrail ortadoğunun göbeğinde.
Madde 2 : Bunlar nasıl oluyor da istemedikleri ülkede maç oynamıyor, buna avrupa nasıl göz yumuyor?
Madde 3 : Biz bu olaylara neden itiraz etmiyor yada “edemiyoruz”
Birileri lütfen bu soruları yanıtlasın.
Hapoel’i bunlar şampiyon da yaparlar mı bilmem, ama böyle bir veya birkaç maçlık bir itekleme için Türk takımları klâsik kurban.
İsrail takımlarını görmeye bile tahammül edemiyorum bu kadar ikiyüzlülük midemi bulandırıyor. Bu zulmü yapanlar kadar sessiz kalanların da Allah belasını versin.
İsrail’e karşı kayırmacılık,pozitif ayrımcılık olduğu,eurolig yönetimi ve hakemlerinin Türk takımlarına karşı yaptığı haksızlıklar felan hepsi tamam ama pozisyon tartışılır ve bence faul !tabi sonrasında olanlar başta söylediğimin kanıtı!
Bence iki Türk takımı da buna tepki verip euroligten çekileceğini dile getirsin. Belki bu şekilde İsrail takımları ligten çıkartılır. Yoksa hiç bir şey yapılmaz. Tepki gerekli….
Ortadoğu ülkeleri Avrupa şampiyonasına alınmıyor, itrail alınıyor. Bizde bazı grupların gıptayla baktığı, medeni, insan hakları bunlarda diye hayran olduğu batı bu işte. Kendi menfaatlerine olunca ne hak, ne de hukuk dinliyorlar.
Bu şekilde gitmez. Her istedikleri olmaz, olmamalı. Her tarafta onları kayıran, yaptıkları zulmü destekleyen birileri var. Bu takımın, bu arenada ne işi var ? “Rahmani” düşünce elbet galip gelecektir.
İsrail takımlarına gösterilen ayrımcılık farkediliyor,Rus takımlarının engellenme nedenleri İsrail’e fazlasıyla var,İsrail lobisinin gücü eurolig organizasyonunu ve yönetimini etkisi altına almış kısaca eurolig iki yüzlü bu durum euroligin saygınlığını aşağı çekiyor.
Geçen sezon bütün takımlar israil takımlarıyla kendi sahasında oynaması gereken maçları seyircisiz olarak başka ülkede oynadılar,bu hiç adil değildi,”haksızlık “bulunduğu ortamı sorunlu hale getirir.