- Reklam-
EuroCup’ta Beşiktaş GAİN’e sahasında kaybederek 5 maçlık galibiyet serisi sona eren Türk Telekom’da koç Erdem Can kötü savunmadan yakındı.
“Bu maç bizim sezon başından beri oynadığımız en kötü savunma maçı diyebilirim. Sezon başında kötü oynadığımız maçlar da oldu ama bugün savunmadaki dirençsizliğimiz ve bire birde kolay pozisyonlar vermemiz bizi çok etkiledi. Ardından hücumda da ritmimizi kaybettik ve top kayıpları yaparak oynadık. Ama sezon çok uzun ve önümüzdeki önemli karşılaşmalar var. Bu maçtan ders alıp onlara hazırlanmamız gerekiyor.”
- Reklam-



