- Reklam-
Panathinaikos Koçu Ergin Ataman, Virtus Bologna ile deplasmanda oynadıkları maçta diskalifiye edildi.
Üçüncü periyodda Panathinaikos 52-44 gerideyken hakemlerin Kendrick Nunn aleyhine monitörden izledikten sonra verdikleri sportmenlikdışı faul kararına Ataman tepki gösterdi. Teknik faul aldıktan sonra daha da sinirlenerek tepkisini artıran Ataman oyundan atıldı.
Ataman daha önce de bir mola da oyunculara kızgınlığını göstermek için hiç konuşmadı.
- Reklam-




Kaç yaşına geldin hala dikkat çekme havaları. Hep kendinden bahsedilmesini isteyenler zihinsel sorunludur.
Bu tarz teknik faul alan koçlara 2-3 maç ceza verilmeli…
Tutaman oyunda şunu.
Biraz basketbol bilseydin yorum yapmazdın
Bu tip tepkiler, aynı zamanda oyuncuları gaza getirip coşturmak oyuna ağırlığını koymaları için yüksek veriliyor tepkiler.Geridw çünkü sayı olarak…
Ergin Hoca haklı
40 yıldır basketbolun içindeyim bu tarz tepkiler daha önce niye yoktu da son zamanlarda hortladı peki? Sayı olarak ! geride olan her takımın koçu kendini attırsın o zaman ve her böyle tepkide ! takımın kazanacağı veya takıma olumlu etki yapacağı kesin mi, üstelik takımın o akşam kötü gününde olduğu aşikarken. Sevsinler senin basketbol bilgini ayrıca…
Eeee gaza getirdi mi?10 sayı olan fark, maç sonu 17 oldu. 92-75 bitti maç.
Doğru gaza getirdi, ama rakip takımı. 😁
Bilirmiş gibi bilenlere anlatmaya kalkmışsın ama hocan gibi komik olmuşsun dostum.
Bilip bilmeden yorum yapma cahil herif.
Bu alanda dünyaya kendini kanıtlayan adama ayar vermeye kalkacak kadar bir insan cahil olamaz.
Behey cahil herifin en önde gideni, sen dünya dediğin cismin şeklini bile bilmezsin, sen kim dünya maskarasını bize parlatmak kim, sen ancak laf sokmaya kalkıştığın yorumcunun ayakkabısını parlatan fırçanın kılı olursun, yürü işine.
Bu alanda dünyaya kendini kanıtlayan adama ayar vermeye kalkacak kadar bir insan cahil olamaz.
Sezon başladı !!!!!
Mac izlemeyenler de yorum yapıyor. Ağzı olan konuşuyor
Basketbol bilmeyenler,bu futbol değilki yorum yapıyorsunuz,önce alt yapı lazım ve kuralları bilme sonrada çok maç seyrederek yorum yapabilecek duruma gelme,bu aşamalar uzun .yıllar gerektirir.
Sanane ve Uğur adlı ahkam kesiciler, işimiz yoktu da bi de allahın yunan takımını mı izleyecektik ? Bilmiyor muyuz başındaki sorunlu kişiliğin çeyrek asırlık atraksiyonalarını ezbere, aynı filmleri bir de Yunan’dayken mi izleyecektik ? Bu arada siz hangi gezegenden sarktınız bu aleme, telefon arenasından mı ?