- Reklam-
Panathinaikos Koçu Ergin Ataman, Kendrick Nunn’ın son saniye basketiyle kazandıkları Baskonia maçından sonra yayıncı kuruluşa konuşurken, “Hiç mutlu değilim ama kızgınım.” dedi.
Ataman, “Performansımız berbattı. Bu oyunla bir yere varamayız. Çok mutsuzum. Bugün sadece Kendrick iyi oynadı. Tek kişinin çözüm bulması beni sevindirmiyor. Bu çok tehlikeli bir durum. Bu oynadığımız büyük takım basketbolu değil ve bir yere varamayız. Çok kızgın olduğunu, hayalkırıklığına uğtadığımı söyleyebilirim. Sadece maçı kazandık.” dedi.
- Reklam-




Neyin hayal kırıklığı, sezonun başında her maç 30 fark mı atacaksın, oyuncular makine mi robot mu, çoğu avrupa şampiyonasından geldi, sen çık oyna o zaman oğlunla beraber.
Sırf kendrick deme , ilk yarı Cedi müthiş idi